Goede plekken voor verkoop van je horloges

Ik heb 2 horloges die ik graag zou willen verkopen, maar vroeg me af waar ik dat het beste kon doen. Ik heb nog geen trust level 2 op HF dus hier kan het nog niet, vandaar mijn vraag: wat zijn goede alternatieven?

Een beetje actief meedoen hier en anders Marktplaats

Marktplaats heeft een groot bereik maar reken op Gekkies qua bod en betaalboefjes. …

4 likes

wat voor horloges zijn het?

Neenee @koekoek, nu kun je net zo goed naar de staat en vraagprijs vragen oude koopjesjager :upside_down_face:

21 likes

De laatste 2x dat ik een horloge verkocht, (1x een Omega, 1x een Breitling), heb ik dit via zo’n horloge verkoopgroep op Facebook gedaan. Ging best.

Dit soort draadjes blijven toch nooit vervelen

2 likes

Trust level 2 Ben je zo, beetje actief meedoen en dan gaat 't vanzelf

Legitieme vraag toch? Een Breitling zou ik eerder op C24 zetten en een Anker op MP.

Edit: de vraag brengt overigens wel de topicstarter in een spagaat, door de vraag te beantwoorden zal hij effectief hier aangeven welk horloge hij te koop heeft, waarmee het onbedoeld toch verkoop via HF kan/zal worden. Toch wel een legitiem punt.

4 likes

Ik denk dat het ook zomaar een geintje was van Zulu :sunglasses:

3 likes

Welke groep is dit dan precies?

Ik bied 25 euro.

Edit: ik bied 25 @PiekeH

4 likes

Chrono24

Wat doe ik dan te weinig?

74 dagen bezocht

3d leestijd

3d recent read time

3,7k topics viewed

43,3k berichten gelezen

240 gegeven

3 topics gemaakt

1 like

Je hebt 40 reacties geplaatst in bijna 3 maanden. Dat is niet super veel.

Je moet ten minste 6 maanden lid zijn

Is dat nieuw?

Was nog niet toen wij lid werden maar wel al meer dan een jaar dacht ik

Die pakt net zijn jas van de kapstok en is al onderweg naar de bushalte. :joy:

3 likes

Ik zou het na tienen eens in het Amsterdamse bos proberen. Heel snel je pols terugtrekken en je bent je horloge zo kwijt.

1 like