Goede redenen gevraagd om géén Glashuette Sixties te kopen

Dit vind ik echt een glasheldere rede om de glashütte links te laten liggen. :joy::joy::joy::+1:

1 like

Bekijk het horloge eens in het echt, dan ebt het vanzelf wel weg :wink:

1 like

Dit ja. Ga passen en je wilt hem niet meer.

Die heb ik al, ze zit in een potje. Klaagt nooit.

(Edit, dat was de opmerking die mijn toen vriendin, nu vrouw, maakte toen ze me ging voorstellen aan haar ouders en me de urn in handen drukte. Galgenhumor is sterk aanwezig in haar familie. Ik heb trouwens een ex gehad, erg lieve meid, wiens moeder echt de boze schoonmoeder is uit alle grappen die voorbijkomen. Wat een kreng. Die had geen auto nodig, maar kon de bezem gewoon naar binnen meenemen.)

6 likes

Hee, da’s mijn cheffin!

Als er iemand binnenloopt en haar zoekt, zeg ik altijd - “hee, ik ben de luchtverkeersleiding niet!” :roll_eyes::rofl:

Ze is meestal best OK hoor. Maar wel een Satansdochter, uiteindelijk.

Maarre - on topic. Voor pakweg 300 euro vind je nog wel eens een echte uit die tijd. Uurwerkje een servicebeurt laten geven, nieuw glaasje, ben je voor 450 euro klaar. Serieus…! Zit dan wel een DDR-uurwerkje in, maar die PUW’s of GUB’s waren helemaal niet zo slecht.

4 likes

woooow die groene zonder datum .Eeeeeeh laat maar ,heb net de prijs even opgezocht :expressionless:
Dat is dus een goede reden om hem niet te kopen.

Misschien omdat ie na een tijdje gaat vervelen, je ‘m wilt verkopen en merkt dat je het horloge niet voor een redelijk bedrag verkocht krijgt?

Koop een Seiko Skx…die pracht dooft ieder vuurtje voor een ander horloge.

Omdat je je ogen uitsteekt na het zien van die treurigheid?

Ik wil niet lullig doen hier, maar die dingen zijn gewoon lelijk. Misschien nuttig als horloge voor bij het klussen of tuinieren, maar om een SKX als alternatief voor een Glashutte aan te raden, slaat echt nergens op.

1 like