Goede redenen gevraagd om géén Glashuette Sixties te kopen

Soms overkomt je dat, ik denk dat jullie begrijpen wat ik bedoel; opeens krijg je een verlangen. Nee, niet dat! Ik ben gegrepen door de Sixties versie van Glashuette maar hoe kom ik van mijn verlangen af. Ook is de keuze tussen oranje en groen versie

een tweede dilemma. Help!

1 like

De optie wel/geen datum is mij zonneklaar…

3 likes

In sommige situaties helpt het denken aan je schoonmoeder, maar bij horloges vraag ik me dit af :face_with_monocle:

15 likes

Ik heb de ideale schoonmoeder, woont ver weg.

3 likes

Hahahah. Nice one :smile:

1 like

En dit verlangen kost rond de 5000 euri

Ik vind zonder datum mooier, al ben ik wel vaak onder de indruk van hun panoramadatum.

Je kunt van het verlangen afkomen door hem aan te schaffen.

2 likes

Ik vind die wijzerplaat niks. Alleen Moser verstaat de kunst om met rare wp-kleuren een “wow” - effect op te wekken…

1 like

Maar Moser is nog stapje duurder, nietwaar?

1 like

Naja weet je toch waarom je dit horloge niet moet kopen: omdat je een Moser wilt :joy:

3 likes

Ik heb de groene om de pols gehad. Viel me vies tegen. Nu heb ik een Moser.

2 likes

Yep deze zijn er over.

Hoewel ik wel van een fel gekleurde wijzerplaat hou (de sarb005, die andere limited glashutte serie 60s chronograph …)

1 like

Omdat hij net iets te groot is voor een horloge wat uit de jaren '60 zou kunnen komen.

Wat is de zwaarste straf voor bigamie ?
2 schoonmoeders !

3 likes

Prachtig horloge! Enige reden voor mij is dat ie nog best aan de prijs is.

image

1 like

Persoonlijk voor mij de groene wijzerplaat met datum :heart_eyes::star_struck:

Och, wat een prachtig horloge! Ik ben zeker voor de sixties versie met oranje wijzerplaat. Ik ga deze eens nader bekijken!

Ga voor de groene zonder datum. Mocht je hem na een tijdje toch zat zijn, zet hem dan hier te koop met de kop er af :+1:

1 like

Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar ben meestal wel te porren voor dit soort designs.

Wat me bij deze alleen een beetje tegenstaat zijn de harde tinten. Ietsje zachter groen en we hadden best wel goede vrienden kunnen worden.

Een goeie reden? Kijk maar eens naar het Glashuette verkoop topic van @Ronald