Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Hier een paar foto’s van bandjes in actie :

2 likes

Geen idee vandaar mijn vraag :joy:

1 like

Lang geen kakigroen bandje gehad. Waarom toch?
Past zo mooi op zwarte wijzerplaten.

1 like

Iemand die mij aan een goede site kan helpen waar ze XS rubber banden verkopen?

Met mijn 16cm polsen houd ik al snel n flinke flap over op de normale bandjes (als ze al passen…)

Die van Barton komen standaard met 2 lengtes

Het langste is ongeveer 11,5 cm, het kortste 1 cm minder

1 like

Hmm, gezien het relatief kleine prijsje toch het proberen waard dan.

Zal vanavond eens gaan rondneuzen, thanks :slight_smile:

Kan wel op je pols. Mijn pols is 17 cm en het uiteinde van de strap zit onder op mijn pols :+1:t2:

1 like

Ook hier een paar Barton straps binnen. Vanuit de States duurde het bij mij 14 werkdagen. Plus een naheffing belasting. Een percentage (oké) + heffingskosten á €13 (belachelijk bedrag :confused: ) waardoor ze alsnog pittig geprijsd zijn.
Maargoed ik moet zeggen dat ze zeker fijn en flexibel zijn. De keepers ogen wat lomp maar die zitten toch uit het zicht. die laatste keeper met het nokje aan de binnenkant is slim gedaan.

Nog geen geschikt horloge ervoor in huis maar dat komt vanzelf :grin:
Voor nu even aan de Speedy:





De oranje buitenzijde is echt tof! Niet knal maar mooi sportief! :smiley:

Ik zie inderdaad een dun donker randje, het is oranje is kennelijk een beetje doorschijnend waardoor je (schaduw van) de pushpin zie.

2 likes

Mijn pakketje lag klaar. Of ik even €21,45 kwam aftikken op het postkantoor.
Had 3 banden voor €50 besteld
Ik heb gezegd dat ze het pakketje retour mogen sturen. Lullig voor de verkoper. Maar €21,45 op een pakketje van €50 Is te gek.

Je had ook op kunnen letten en het bedrag onder de grens van €25 kunnen houden, zodat je geen importkosten hoeft te betalen. Beetje onwetend van jou dus, en ik betwijfel of Barton de retourkosten op zich neemt.

1 like

Ik ben niet onwetend ik weet precies hoe het werkt.
Echter ik volgde iemands advies op dat het geen probleem zou zijn.
Barton mag gewoon hun kosten aftrekken dat heb ik ook aangegeven.
Ik twijfelde al of ik het zou delen. Laten we er nou geen drama van maken. Ik probeer ze niet te bestelen ofzo :joy:

Wat ben jij gierig zeg. Lees even de regels voordat je dingen van boven de 21,50 gaat importeren uit buiten de EU. :expressionless: Ik heb zelf een paar webshops en een broertje dood aan al dat volk dat maar wat van zich af besteld om het daarna te weigeren of retourneren. Met name als ze zelf te beroerd zijn om de regels te lezen.

1 like

Daar gaan we weer ik verwachte het al. Maar het is ook gelijk een waarschuwing voor anderen. Vandaar dat ik het wel gewoon deel, Het is overigens mij ook goed recht om een pakket te weigeren.
Daarbij heb ik zelfs nog aangegeven dat ze al hun kosten mogen aftrekken.

Koop op afstand en een pakket weigeren zijn evengoed regels en rechten.
Het zijn niet alleen jou regels die gelden. Ben je het daar niet mee eens dan moet je maar een pand huren en een fysieke winkel beginnen.

:+1:

1 like

Ben het met je eens Herman. De belasting vind ik prima maar het standaardtarief van €13 wat postnl hanteert is onredelijk. Dat is niets meer dan wat geautomatiseerd computerwerk.

1 like

3 losse banden besteld, met standaard verzending, geen BTW gedoe of andere struikroverij.

2 likes

Idd als ik genaaid wil worden ga ik wel naar de wallen :ok_hand:

1 like

:sweat_smile::ok_hand:

3 likes

7 juli besteld.
Dit is de status nu:

Bij duurde het 14 werkdagen (dus geen twee weken). Ter indicatie

Dank je wel.
Ik heb vaker dingen uit de US besteld. Op zijn snelst in 4-5dgn ontvangen, vaak toch 2-3wk.