Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Kwam toevallig langs dit topic en dacht ik kijk even of hij er blij mee is. Maar shi… nog niet binnen?

1 like

Nop :cry:

1 like

en hij staat geweldig op bijvoorbeeld de Seiko Save the Ocean!!
adb717c6cbfdb99474358f1d2128e95a48f07383_1_281x500 (1)

2 likes

Had niet gedacht dat het zo slecht was met verzending vanuit de VS.

1 like

Geen probleem. Ik heb geduld :+1:

1 like

wordt beloond… helemaal als je ook ziet wat ze bedacht hebben om ervoor te zorgen dat bandje blijft zitten. Super simpel en oh zo effectief

1 like

ik heb ze inmiddels eigenlijk al niet meer nodig :disappointed_relieved:

1 like

aj… nou die raak je wel kwijt geen probleem!

1 like

Ik heb die kleur ook besteld. Maar weet niet of het bij één van mijn horloges past.

1 like

hahahhah… de logica van een horlogeliefhebber die alleen een mede liefhebber kan begrijpen :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

ik heb eens een vintage Bulova Accutron gekocht omdat ik nieuwsgierig was naar het hummmm geluid dat het uurwerk maakte. Kast was te klein, wist ik, dus daarna weer verkocht. De een denkt knettergek, de ander denkt Totally worth it :wink:

3 likes

Het is een berekende gok.
Zag het bandje op die Omega met witte dial en ik heb een witte SARB. Dus dat zou ook kunnen matchen.
Verder heb ik nog een blauwe Citizen Prodiver, dus dat is zo een beetje als jouw blauwe Seiko.
Dan heb ik nog een khaki/zwarte en een donkerblauwe besteld, respectievelijk voor op de Sinn 556a en de Oris 65 met blauwe dial.

2 likes

Heb de Barton band binnen. Moet zeggen dat hij erg goed is. Heel veel waar voor je geld. Nu nog het horloge waar hij op moet.:wink:

4 likes

Super bandjes :+1:t2:

5 likes

Ik heb er nog een onderweg.

3 likes

De tracking website loopt een beetje achter, maar de bandjes zijn er! Allemaal aanraders

1 like

Het puzzelen kan beginnen.
Op 28/06 besteld, vandaag (15/07) in de bus.
Rechtstreeks besteld bij Barton in de VS.

8 likes

Ziet er goed uit. Zeker die middelste vind ik gaaf.

Nog extra kosten gehad?

Ah ik baal… mooie bandjes!

De mijne is niet aangekomen (begin juni besteld; geld terug van barton).

Ik ga opnieuw een order plaatsen

De postbode heeft deze gewoon in de bus gestoken.
Kan ik dan alsnog extra kosten verwachten? Ik hoop het niet.