Ergens rond Juni/Juli zou m’n bestelde RZE Resolute moeten arriveren en omdat hij daarna richting zee en zwembad gaat, wil ik de standaard canvas strap vervangen door ‘zwart rubber’.
Nu ben ik wel fan van de banden van Watchbandit, maar zijn er nog andere shops, waar ik echt even moet kijken?
Ik denk trouwens aan banden in de prijsklasse rond 50 euro.
Bonetto Cinturini zijn wel een aanrader 
Barton verkoopt mooie soepele banden:
De Elite versie wordt standaard geleverd in twee lengtes.
zulu diver bandjes zijn prima
Hirsch Pure kan ik van harte aanbevelen.

Thanks heren, hier kan ik wat mee!
Second de barton elite. Niet heel mooi maar mega comfortabel.
Maar geen rubber… Siliconen, wel fijne banden
Een Straposphere kan ik ook wel aanraden. Heb zelf een groene flex van hun. Zit erg fijn, maar als ik toch iets zou moeten opmerken dan zou ik zeggen dat ze wellicht wat lang zijn. Onderstaand een 17,5cm pols ter indicatie.
https://straposphere.com/collections/the-strapoflex/products/strapoflex-sable-black
Edit:
De barton elite banden kan ik ook wel steunen. Persoonlijk zou ik die alleen niet boven deze straposphere plaatsen.
Welke banden zijn nog van (natuur-)rubber? Alle banden die ik tegenkom, zijn van kunststof. Ik heb ze nog niet gevonden.
mooie band, hele mooie combi zo!
Ik heb 2 Hirsch performance in het lichtblauwe deel staan. Rubber, 300m, maar wel met leren accent.
Mooie banden, maar ivm strand en zee geef ik de voorkeur aan volledig rubber…
Is erg aantrekkelijk, zeker omdat het zonder gezeur tot de voordeur gebracht wordt…buiten de EU is erg onaantrekkelijk.
Kijk ook eens bij Isofrane, niet de goedkoopste maar wel echt 1 van de topbanden als het om rubberen banden gaat 
Yep, die had ik al ‘ontdekt’, maar dat gaat mij wat te ver (qua prijs)…