Ik heb gisteren m’n Pepsi op de superjubilee gezet. Helaas pasten de pushpins van de oysterband niet in de superjubilee, die zijn te dik voor de superjubilee.
Nu had ik wel wat pushpins liggen, maar die passen niet heel goed, die zijn weer iets te dun.
Weet iemand waar je goede pushpins krijgt die goed passen? Volgens mij zijn ze 1.8mm voor de superjubilee en 2.0mm voor een oyster.
Natuurlijk jan ik googlen, heb ik ook gedaan, maar ik als er iemand is die ervaring heeft met 'n goed adres voor goede pushpins, dan houd ik me graag aanbevolen.
Kijk met die van Cousins wel uit. Ik heb daar sets 20mm in verschillende diameters gekocht, maar die dingen zijn volledig ingedrukt 20mm, en sommige net 20,1 of 20,2 etc. Daardoor kost het veel kracht om ze ver genoeg in te drukken. En is het lastig om ze netjes tussen de lugs te manouvreren.
Ik heb ze nu allemaal nagemeten met de schuifmaat, en verdeeld in de passende, en de net te grote. En dan houd ik maar ongeveer de helft van het zakje over. En dan nog had ik liever gehad dat ze tot 19,5mm indrukbaar waren.
Volgende keer koop ik daar dus 19mm versies voor mijn 20mm lugs.