Goede watchwinder

Ok dan: de beste winder is je duim en je wijsvinger :+1:

2 likes

Niet als je een Seiko 5 hebt :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de tip!
Één horloge is genoeg, de rest is verspilling.

Nu nog bedenken welke twee er uit gaan :thinking:.
:wink:

4 likes

Klopt. Maar dan raad ik dit aan:

Sterkere polsen binnen een week of twee!

1 like

Jouw set is verdacht vergelijkbaar met de mijne. Van de drie hou ik de Explorer omdat ik die toevallig omhad met m’n huwelijk. Hou de tudor ook, dan heb je geen wonder nodig voor de datum :sweat_smile:

Ik zou ze alle drie houden, Blob.
Je huwelijk is verspilling :rofl:.

download

1 like

Die heb ik ook nog liggen en gebruik hem ook nog wel eens. Vooral tijdens irritante Zoom meetings.
‘ja… geen idee waar dat geluid vandaar komt. zal de verbinding zijn denk ik.’

Verder; Die Beco Boxy watchwinders kan ik wel aanraden. Lekker modulair stapelbaar, dus je kan gewoon horloges blijven kopen.

2 likes

Als er 1 ding is wat geen verspilling is, dan is het liefde. Kost niks en komt en gaat zoals de zon.

:joy: :joy: :rofl: :rofl:

2 likes

Heb er toevallig een gevonden bij het rommelen in de kasten onlangs, vandaar de suggestie. Was wel leuk, vijftien jaar geleden!

I’ll take it :sweat_smile::joy: ik heb tenminste geprobeerd.

Maar on topic: watch winders zijn zinloos. Koop bier met het geld dat je bespaart.

1 like

Slecht voor m’n lever :rofl::rofl:

Nu gaan we echt off topic. Ik heb meer schrik van het langdurig effect van (light) frisdrank dan van alcohol. Die laatste lijkt een lang leven met de juiste mate en genen niet in de weg te staan. Die eerste, dat zullen we binnen twintig jaar beginnen zien.

Maar dat helpt je niet verder, vrees ik :sweat_smile:

1 like

Gelijk in

1 like

Gewoon een vraag uit interesse, voor wat voor horloge zal het zijn?

Omega seamaster 300

2 likes

Waarom?

Dit is wel het stomste wat ik in een poosje heb gehoord.

Ook niet waar want…

En wat er bijna altijd uitkomt van beide kanten is dat te lang stil staan niet goed is voor een horloge. Daarom kan een watchwinder wel zinvol zijn.

Als ik TS was zou ik exact het tegenovergestelde doen van wat jij adviseert want de plank mis slaan doe je wel prima.

Nice

1 like

Ik heb er een van Roogs. Vooral voor thuis gebruik maar ze zijn betaalbaar en zien er vind ik fantastisch uit.

Ik heb een hekel aan goed moeten zetten van mijn horloges als ik er een wil dragen in de ochtend :joy: Bij interesse gewoon even Googlen.

En tja de discussie over wel of niet goed voor je horloges, als je ze gewoon laat servicen elke zo veel jaar zal het toch allemaal wel meevallen denk ik.