Als ik je verhaal zo lees, zou je eens goed met je schoonvader kunnen gaan zitten, welke Rolex je wil. Want na 2 breitling miskleunen, is het tijd voor een Rolex.
Zou die 4xduurder zijn? Vraag het je schoonvader.
Je hebt blijkbaar net een kleintje, gefeliciteerd! Heb je al een geboorte cadeautje gekregen van de schoonfamilie? Je schoonvader was kwaad op je over de Breitling, misschien kan hij het voor doen
Iedereen bedankt voor het warme welkom!
Veel reacties zeg, ga ze allemaal op mn gemak lezen.
Zag al een mooie foto voorbij komen van n zwarte Skwalie… nice
Ik schrok me wel kapot net, iemand riep keihard Skyracer tegen me… Wat een sadist!
Ik heb echt een haatliefde verhouding met het merk. Het blijft kwaliteit, ik waardeer het alleen niet genoeg ben ik bang. Maar eerlijk is eerlijk, ook de Skyracer trekt mij ergens wel, heb hem ook even om de pols gehad, maar mij veel te licht! En die lineaal bandjes… haha
Een Rolex gaat er sowieso komen, helaas ben ik niet enigs kind maar ik heb naar mijn mening de 2 mooiste veiliggesteld en dat zijn de Red Submariner en een platina Yachtmaster.
Leuk om de vele positieve reacties over de Squale te lezen, er is dus meer na een Ninja!
Dat gaat een LV worden… daar heb ik een apart potje voor aangemaakt wat heeeel langzaam in volume toeneemt. Ondanks dat die Zwitsers daily beaters zijn behandel ik ze met het zelfde respect als een doos eieren. Iets wat ik met de Ninja dus totaal niet heb, wat me ook wel weer een lekker gevoel geeft. Vandaar dat ik denk dat voor het dagelijkse een Squale mij goed past, hoop niet dat ik hier iemand mee beledig natuurlijk, het lijken mij uiters robuuste horloges die er nog mooi uitzien ook.
De sub €1000 grens trekt me ook wel aan.
Maar een Rolex? Y E S ! ! !
Ik wil je niet teleurstellen, maar zelfs als deze redelijk vlot in volume toeneemt dan is de kans groot dat dit nog niet snel genoeg is om de marktprijs vd LV bij te houden…
Maar: Welkom op HF! Dé plek om een compleet beeld van betaalbare alternatieven te krijgen!