Goedemorgen

Goedemorgen voor degene die nu al wakker zijn,
Onze kleine werd wakker, kon niet meer slapen dus Ik dacht, ga ff op de iPad, weer naar van alles lopen zoeken op het interweb wat ik weer allemaal net niet kan betalen… en dus ook een nieuw horloge.
Ik Kwam alweer uit bij een Skweel, Qquwalie, Squale 1521 of hoe je het merk ook uitspreekt…
Hoe ik bij dit horloge uitkom is mn een raadsel maar hij trekt me aan. Ik heb er al het een en ander over gelezen, maar er komen een hoop vragen naar boven.
Weer verder Google’en en prompt beland ik hier! Nu kan ik me vaag herinneren of ik me hier nu wel of niet ooit heb aangemeld, dus het zekere voor het onzekere wil ik mij zelf voorstellen.
Mijn naam is dus 4xDuurder aangezien dat ongeveer mijn smaak is tegen over mn portemonnee.

Horloges hebben mij altijd wel gefascineerd en dan voornamelijk Rolex, waarom? Ik denk een familiedingetje, ouders en schoonouders dragen allen Rolex, ik ben er mee opgegroeid ( de eerste Rolex die ik omhad was de REDSUB van mn vader ) toen wist ik al dit speciale horloges waren.

Mijn eerste horloge was een Lorus van Mickey, heb hem nog steeds.
Daarna nog een paar Fossils.
En Toen…opzoek Op Aruba voor mijn vriendin naar een Michael Kors horloge ( Cartier lookalike ) en kwamen beiden naar buiten met een Breirling chrono Evo. Horloge ooit 1x gedragen en daarna met verlies verkocht… kreeg meteen een preek van mn schoonvader hoe ik zo stom had kunnen zijn om voor een inferieure Breitling te kiezen!? Zijn advies om een goede 2e hands Rolex te kopen volledig in de wind geslagen en een 2e impuls aankoop gedaan…
Een Breitling… een SOHIIB20 en tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van helaas. Ik heb de laatste jaren ee soort haat gekweekt jegens Breitling, mede door de waardedaling, het draagcomfort en het feit dat Breitling telkens een iets mooier model maakt van de originele 57.
Ik heb echt zitten vloeken toen ik die nieuwe 57 zag langskomen op Instagram, ik vind dat een serieus mooi horloge. Ik kreeg daardoor het gevoel dat Breitling bewust nooit meteen de retro 57 gemaakt heeft, maar telkens een model wat er steeds meer op ging lijken, marketing technisch allemaal heel leuk, maar niet voor de portemonnee.Voor mij NOOIT meer een Breiltling dus.
Ondertussen per toeval via Bol . Com de Seiko Ninja turtle gekocht in een opwelling en daar heb ik tot de dag van vandaag nog steeds geen spijt van. Dit klokje draag ik overal ter wereld onder de extreemste omstandigheden en hij laat me nooit in de steek, naja ik moet hem wel iedere keer opwinden na het weekend als ik hem opzij heb gelegd. Ik vind zon zwart PVD ding wel echt heel leuk en ben dus opzoek naar een Quarts PVD diver ter vervanging van de Ninja, Mmmm; vandaar dat ik dus telkens uitkom op de Squale.

Grt 4XD :slight_smile:

33 likes

Goede vroege morgen 4XD,

warm welkom op ons onvolprezen forum.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.
Succes in de zoektocht naar je ‘holy grail’

bedankt levensnevel,

Nu maar hopen dat ik niet al te hebberig ga worden van alle topics :wink:

Je hebt je aangemeld dus ik vrees dat je eraan bent voor de moeite :joy: en ik merk dat je een vlaming bent? :sunglasses: goedemorgen en welkom

1 like

Welkom op het forum! Goedemorgen.

Heb je dit topic al gezien? Heel tof dat je interesse uitgaat naar Squale! :shark: Maken mooie horloges.

1 like

Welkom op HF !

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Goed plan hoor zo een squale.
Gewoon keertje doen.

Gezien jou onvervalste liefde voor Breitling heb ik nog wel een andere tip, je wilt tenslotte iets wat de wereld aankan.
Sja…
Ok ok…ik doe geen plaatje maar roep het gewoon door de wandelgangen .
SKYRACER!!!

Welkom and have fun!

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom.

Dan zoek je de 1553 denk ik

images.jpeg

Hier toevallig met de badge van het beste automerk ter wereld.

3 likes
2 likes

Goedemorgen Cas, welkom op het forum.

1 like

Hahaha ik moest er meteen aan denken :rofl: generatie dingetje denk ik…

Op topic: welkom hier. Veel succes met je zoektocht, maar die gaat zeker slagen hier

2 likes

Goedemorgen Cas, hartelijk welkom en erg leuk om je uitgebreide verhaal te lezen.
Ga je op termijn nog een Rolex van één van die papa’s erven?

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like