Het Squale 1521 banden inspiratie topic

Recentelijk heb ik van onze instafamous fprum fotograaf @Rolopalooza bij wijze van uitproberen een leuke polished blue 1521 overgenomen.

Ik heb inmiddels een vast deel van mijn collectie die voorlopig mag blijven, maar schaf zo nu en dan wat aan om uit te proberen. De squale was zoals gezegd ook zo’n horloge.

Nu merk ik dat ik het horloge stiekem best wat polstijd geef en al ongeveer 20 bandjes er voor heb gekocht. Dat ding staat echt overal op. Vooral nu het zonnetje door komt is het echt een lekker zomer horloge.

Daarom leek het me een leuk idee om een topic te openen waar de eigenaren van deze squale foto’s kunnen achterlaten op leuke bandjes zodat ik (en anderen) weer inspiratie hebben om nieuwe bandjes te hamsteren.

Ik zal aftrappen:
Op een CNS (meen ik) leertje die ik nog had liggen. Ziet er leuk uit maar geniet niet mijn voorkeur.

!
Op een wit Barton rubber bandje. Meer zomers dan dit wordt het niet :sunglasses:

Op de squale mesh. Erg vet op foto’s maar op de pols vind ik rubber/nato toffer. Deze dan ook weer verkocht. op een zwarte barton rubberen band.

Vol zomers: oranje nato.

23 likes

Ik heb iets tegen witte bandjes maar deze combi vind ik echt wel geslaagd!

7 likes

Tof ding hoor, ik zou er een bananen gele rubberen strap op gooien. Geen plaatje van maar Google is je vriend. Ik ben vast niet de eerste met dat idee.

1 like

Dus eigenlijk mag ik niet meedoen :cry:

Fuck it. Rebel die ik ben.

b5a591c2352b8d7b463a068257bc6ddf3a0ff199_1_690x463

aeb39e6ee00348ee26347f3c797c9334cd0f357e_1_690x463

IMG_20200126_174904_939

Oké ik moet echt nieuwe plaatjes gaan schieten binnenkort :sweat_smile:

13 likes

4 jaar geleden alweer dat ik deze 2 gehad heb








13 likes

Ik droeg mijn blauwe 1521 graag op een rubberen nato:

9 likes

Dat witte bandje staat erg mooi zomers!!
Alleen: géén badslippersmetwitttesokken please :pray:t3::pray:t3::pray:t3:!!!

4 likes

Jij wel hoor :kissing_heart: dit is toch ook gewoon de 1521?

2 likes

Waarom niet? Hirsch Liberty Artisan:

Oranje NATO:

Mesh, wat ik niet geslaagd vind, ook omdat het een stugge rukband is:

Grijs NATO:

Hirsch buffalo achtig ding, ik weet het niet exact meer, maar goed:

Turqoise NATO:

Zelfs grijsgroene NATO:

Leren NATO:

Ietwat belachelijkm naar een Hirsch Modena cognac:

En een watchgecko vintage in cognac:

Die laatste moet ik nog een keer goed nat maken zodat ie een slagje donkerder wordt, dat zijn dan de standaard sloffen.

11 likes

Dit is idd bijzonder. Een duiker op leer is 1. Op kroko (look) is een heel ander verhaal :rofl:

1 like

Zekers!

1 like

Ding is wel speels genoeg om er in mijn ogen nog mee weg te komen ook. Wat erg raar is.

Maar goed, het is niet de standaard keuze.

1 like

Die turquose nato is ook wel tof! Lijkt me alleen wat lastig combineren.

Die had ik idd ook in het oranje op de 1521, super combi.

Dat witte rubber is ook lekker zomers zeg :smile:

Dit was ook wel lekker

13 likes

Hoezo?

Alles wat wit heet, of lichtblauw, spijkerbroeken, whatever… Ook zandkleuren, maakt niet uit, kun je het op dragen. Natuurlijk wel casual.

En als je het echt niet meer weet doe je een spijkerbroek en een zwart T-shirt. Er is vrijwel niets wat daar niet bij kan.

Ik vind oranje een veel moeilijker kleur. Nu helpt het dat ik turquoise mooi vind en daar ook twee truien in heb. :slight_smile:

Maar goed, hier nog een slate grey.

6 likes



9 likes

Is er al iemand die de 1521 op de Beads of rice van WatchGecko heeft gezet? Lijkt me een tof alternatief voor de standaard mesh van Squale.

7 likes


Op een elastische :grin:

Rubber :blush:

De blasted op een bond nato :yum:

6 likes

Dat rubber is er ook erg tof op!

Is de originele van Squale


Draagt echt super :+1:

3 likes