Ik heb deze banden nog liggen, allemaal van ome ali.
Kwaliteit is gewoon een dikke prima en de kleur oranje is lekker fel.
Zo is het! Enne, vooral doen wat goed voelt. Ben benieuwd hoe het staat trouwens! Want je hebt best een lastige (maar wél mooie!) wijzerplaatkleur, als het op bijpassende bandjes aankomt.
Ook bij Ali heb je trouwens kwaliteitsverschillen, dat heb ik ook al gemerkt. Je moet daar echt voor ‘de duurdere’ FKM gaan en zeker niet voor siliconen (die écht goedkoop zijn). Die laatste is rotzooi. Vind ik.
Laatst wel deze besteld die was dan ineens €66,- incl. verzenden. Stuk duurder maar wild3 deze kleur graag hebben en kon hem op ome ali niet vinden.
Om een beetje in de sfeer te blijven, een plaatje uit de oude doos …
Ik vond het niks! Ik blijk geen fan van de ‘traditionele’ Tropic bandjes, met die rare kartelrandjes enzo. Smaakdingetje.
Misschien moeten we anders even een Squale bandjestopic openen?!
Oh wacht …
FKM gummi
Staat bij die yema supertof @Gup . Weet bijna zeker dat hij goed van pas komt voor de Ferrovia.
En @Kleine_gup_in_grote_oceaan , die had waarschijnlijk ook prima geweest heb er wel naar gezocht maar kon niets vinden.
Krijg nou wat, stap ik dus gewoon van een Rollie over op die topper van een Squale matic op zo’n heerlijke meshband. Dus ja, moest ik hier dus ook even kwijt
Fijne avond Squale vrienden, enne barman/vrouw graag een Gin on the rocks maar dat moeten ze nu onderhand wel weten achter de bar
Klopt Remco, smaken verschillen , heb ik op mijn matic een prachtige meshband, vind Assie het een verschrikking dat snap ik werkelijk niet. Heeft totaal geen smaak
Hier is ome Ali ook weer langsgeweest vandaag
Even een witte en oranje tropic voor de zomer
Als je dan toch bezig bent blijft ie even op rubber de komende tijd
En op advies van @Kleine_gup_in_grote_oceaan even een mapje gehaald zodat het niet overal rondslingert.
Laat die zomer maar komen!
BAAS!
Bruh…
Nou je hebt het voor elkaar hoor, madam gaat nu ineens naast haar schoenen lopen en zegt meer smaak dan ik te hebben
Als je een tropic wil zou ik voor Wolbrook gaan.
Vloeken in de kerk misschien, maar oranje bandjes zijn aan mij niet besteed. Maar voor de oranje fans toch weer een suggestie, met nog ‘s 25% korting >
Edit, hier heb ik er een paar van in 20 en 22 mm die ik niet draag. Maar qua model misschien toch wat te dik voor op ‘n 1521.
Hier wel meteen eentje van besteld trouwens, alsof ik nog niet genoeg bandjes heb…