Ik ben ook altijd zo ongeduldig…
Maareh, doe jij nog mee? Of ga je in de laatste minuut toeslaan, met een ninja-bod?
Ik ben ook altijd zo ongeduldig…
Maareh, doe jij nog mee? Of ga je in de laatste minuut toeslaan, met een ninja-bod?
Hangt van de prijs af. Als deze over een paar dagen al te hoog is, ga ik niet eens moeite doen. Er komt volgens mij nog 21% BTW bovenop en vervolgens nog 9%+3%. Maar hier kan ik ook nog een klein beetje naast zitten.
En anders doe ik misschien nog wel een ninja move…
Kamikaze-bod zou nog beter zijn
Spanneeeend! Mooie uitvoering, maar niks voor mij. Succes mannen ik denk dat we hem nog weleens in de kroeg terug zullen zien
Sneaky hoor Als je maar geen gedonder krijgt met al die Italianen
Fanculo quegli Italiani.
Laat het Maggi niet horen. Je weet dat ze hier meekijken hè? Om rekening te houden met onze meningen en potentiële nieuwe ideeën op te doen
Ik ben dol op Maggi (vooral door mijn groentensoep), en ik ben er niet bang voor dat hij 1 van die Italiaanse bieders is.
Niet verwacht dat ik door het lezen van mijn blikje monster zo met mijn neus op de feiten werd gedrukt… Bij mij denk ik dan natuurlijk gelijk aan horloges
Middag wissel van de omega smp300 naar de cosc. Draagt een keer zo fijn vind ik (zelfs op staal vs rubber)
Dat geldt dus ook steeds meer en meer voor mij.
Dacht ook eerder aan jou dan aan mezelf (klein geintje natuurlijk)
Ja ja ook al post/praat ik niet zoveel krijg ik toch wel dingen mee
Edit; Heb je al weer iets nieuws op het oog nu de mm200 eruit gaat?
Hey, sii gentile con gli italiani!
Is idd helemaal raak, die uitspraak!
Zo heb ik vanmiddag deze gepast.
Vind 'm heel gaaf. En ik heb nog geen GMT…
Maar koop 'm niet, hoor.
Sempre, Ed! soprattutto a te!
Nee, nog niet! Nou ja, ik wil alles wel wat ik mooi vind.
Denk dan hieraan:
Wist niet dat Seiko ook een presage GMT lijn had. Wel een leuk horloge
Oranje is mooier hè
Ja, dan is de insert ook niet zo’n vreemde eend in de bijt!
Hij lijkt mij wel iets gemakkelijker te dragen op zwart rubber. Beiden zijn natuurlijk mooi
Ook mooi!