Ik zou zeggen van Squale
of van Barton.
Met beide goede ervaring.
Ik zou zeggen van Squale
of van Barton.
Met beide goede ervaring.
Draagt die Barton niet een beetje bulky?
Ik heb deze aan een van m’n 1521jes en die draagt super soepel.
Die tropicstyle van barton beetje soepel of is t niks?
Ik heb de Elite. Maar wil nog een tropic bestellen. I’ll keep you posted!
Voor de 1521 is er een speciaal bandeninspiratie topic!
Hoe leuk is dat …
Deze matched met een paar schoenen van me . Of is dat niet het idee erachter? Anders ben ik nog wel ff bezig met kleuren kiezen
.
Mooie encyclopedie .
Hoeveel lang let is long ten opzichte van standaard?
Zo kleurrijk als ik ben, heb ik uiteraard een buitenbeentje gevonden. Eentje die hopelijk anders zal ogen dan ik misschien denk en ik dus wel wil proberen .
Maar ja, alleen in de maat long.
Langer! Aangezien ik niet tl-3 ben en geen schrijffouten mag verbeteren.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan en @Phyl O.k., net 3 Bartons tropic besteld, voor 3 van m’n horloges. Update volgt!
Onze proefmeester
Ik hoor t wel.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke 1545 je hebt, de 20 atm of de nieuwe 30atm . En dan nog in welke kleur het horloge is
Heb de afgelopen week mijn grijze 1545 wel iedere dag op een ander bandje gezet ook een hoop nato bandjes, als je naar boven gaat scrollen hier in dit topic zie je zat voorbeelden.
Vandaag zit mijn Sharky op een zwarte tropic van Baltic.
Ik heb de Tropic gmt.
Dat gezegd hebbende, heb ik dus het gevoel dat door de gmt insert, het horloge zich minder goed leent bandensl*t en bekruipt me het gevoel dat ik maar 1 keuze heb. Veel banden proberen , ben ik bang.
Op die GMT kan ook gewoon van alles, lekker uitproberen man
Ja, was inderdaad leuk om te zien! En ik vind je horloge geweldig, dat weet je, Dan! Maar, heel eerlijk, ik vind die grijze tropic, waarop je 'm kocht, toch het best staan.
Haha, ja natuurlijk ook en moet eerlijk zeggen ik heb al een hoop orginele Squale banden gehad maar dit is echt een geweldige tropic
Ik op zich ook wel. 1521 is wel een héél fijn model. Maar @pasd, jouw 1545 is ook wel heel erg leuk! Weer 'ns wat anders, gaaf kleurtje, bandensl@t. Ik zou er gewoon lekker een 1521je bijkopen en de 1545 ook lekker houden.