Ik hoor t wel.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke 1545 je hebt, de 20 atm of de nieuwe 30atm . En dan nog in welke kleur het horloge is
Heb de afgelopen week mijn grijze 1545 wel iedere dag op een ander bandje gezet ook een hoop nato bandjes, als je naar boven gaat scrollen hier in dit topic zie je zat voorbeelden.
Vandaag zit mijn Sharky op een zwarte tropic van Baltic.
De orginele tropic van Squale is ook een supertof bandje maar alles grijs maakt het wat flets.
De MN van Erika zit en staat ook tof.
Ik heb de Tropic gmt.
Dat gezegd hebbende, heb ik dus het gevoel dat door de gmt insert, het horloge zich minder goed leent bandensl*t en bekruipt me het gevoel dat ik maar 1 keuze heb. Veel banden proberen , ben ik bang.
Op die GMT kan ook gewoon van alles, lekker uitproberen man
Ja, was inderdaad leuk om te zien! En ik vind je horloge geweldig, dat weet je, Dan! Maar, heel eerlijk, ik vind die grijze tropic, waarop je 'm kocht, toch het best staan.
Haha, ja natuurlijk ook en moet eerlijk zeggen ik heb al een hoop orginele Squale banden gehad maar dit is echt een geweldige tropic
Ik op zich ook wel. 1521 is wel een héél fijn model. Maar @pasd, jouw 1545 is ook wel heel erg leuk! Weer 'ns wat anders, gaaf kleurtje, bandensl@t. Ik zou er gewoon lekker een 1521je bijkopen en de 1545 ook lekker houden.
Hier zit ik dus ook over na te denken, maar ja. De nieuwe 1545 heeft toch ook wel telkens mijn aandacht.
Vind die 1545 ook tof hoor maar ik zou hem gewoon op staal hebben gekocht. Denk dat hij daarop gewoon echt het best tot z’n recht komt
Waaaacht eens effuh. Ineens wordt mij het een en ander helder. Die bandensl*t staat gewoon in het blauwe te paraderen.
Ja, erg hè?!
Uhuh!
Hahaha, ja hier ook twijfels hoor . Maar erbij kopen zit er voorlopig niet in .( Ander huis gekocht dat nog verbouwd moet worden )
Dus dacht of nu verkopen omdat de 1545 nog echt nieuw is en dan een blauwe blasted erin .
Of gewoon nog een jaar houden
Ach heb al heel wat reacties gehad alleen nog niet de juiste .
Ook @Kleine_gup_in_grote_oceaan leest dit wel mee denk ik .
Hahaha, zeker lees ik mee!
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik toch echt eerst voor een 1521 ga. Ik heb al een 1545, ook al is het het model, waar andere merken een ode aan brengen danwel kopiëren.
Hang dit tegeltje maar vast op!
Waarheid als een koe. Bij @TagEd hangt deze tegel al aan de muur, @pasd is nog op zoek naar een plug en een schroefhaakje. De boormachine komt (weer) ter hand als zijn grijze Y1545 verkocht is!
Overigens een Squalematic is close enough, die mag evt. ook …
Dat tegeltje moet er dan wel bij ja
Een soepje met Maggi!
Hoe toepasselijk …
NB Voor diegenen die geen idee hebben waar ik het over heb: Welke familie is de eigenaar van Squale? Exact! Zo, weer wat geleerd.
Ja joh, groot fan van alles wat de Maggi familie maakt en zelf ook deels Italiaans.