Jajaja, maak me maar gek. Heeft toch weinig effect, ik ben het al .
Man, ik zit er serieus over te denken om ‘The Church of 1521’ op te richten!
Hahahaha mooi. Iemand hier die een gelimiteerde oplage kan verzorgen bij een willekeurige tegelboer?
Krijg komende week de sleutel van m’n nieuwe huis dus vind er vast een mooi plekje voor.
Dan, hij doet het niet! Of is de LE alweer uitverkocht?
Ik zeg: divine intervention. Dit horloge hoort gewoon bij jou! En zeg nou zelf: het draagt heerlijk, zit heel goed in elkaar en ziet er ook nog 'ns goed uit! Gewoon lekker van genieten dus, zoals wij 1521-volgelingen allemaal doen, hier! Join the church of 1521, brother VriesKou!
Ik zeg: Amen brother Ed (én een beetje gebrek aan fatsoen bij de forumgenoten
)
Zéker waar hoor! Maar ik was onderweg naar een one-piece en in de veronderstelling dat deze dat niet kon zijn/worden Echter; vooralsnog houdt ie het aardig en barst de horlogepot uit zijn voegen
ook wel eens leuk, en geeft me de kans om eens goed na te denken wat ik wil… of in te spelen op een ‘buitenkans’
maar wat doet die neus daar
Oh, oops. O.k., ik word nu echt oud. Met m’n bijziende ogen en dikke worstenvingers, had ik deze aangeklikt.
Moest dus deze zijn.
Gecorrigeerd!
Lijkt wel een zwarte zo (horloge én tropic)
Tja ligt er echt aan hoe het licht erop valt .
Ene keer bijna zwart donkerblauw maar in de zon echt weer grijs.
Dit is binnen in niet direct kunstlicht dus 9 van de 10 keer ziet Sharky er zo uit in de winter.
Hier een iets beter beeld van de originele band.
Ik moet eerlijk zeggen dat de banden van Squale bij mij vaak net te lang zijn en vrij dik.
Maar deze tropic is de beste die ik ooit gedragen heb
Heel mooi, enjoy!
Nice, man! Congratulazioni!
Lekker hoor! Daar heb je een hoop plezier van !
Danku danku!