Squale only 🦈 (Deel 2)

Daarnaast was BP (volgens een artikel, door mij gelezen) een dag of 30 eerder dan Rolex, met het presenteren van dit model.

Dus dan slaat dat gemiep over homage aan Rolex als een ll op een drumstel waar geen ktgeluid uit komt. Ondanks dat Rolex wel de eerste in de verkoop had.

Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

Dan het volgende: Ik zit al weken te kijken naar een strap voor m’n 1545. Heeft iemand tips qua kleur? Leer, nato, sailcloth, canvas… Het maakt niet uit. De kleur kiezen, vind ik lastig. Ik wil niet eindigen in het blauwe gedeelte met een bucket load of straps Te koop :sweat_smile::joy:.

2 likes

Evening mannen :innocent:

7 likes

Dat is echt een mooi model :ok_hand:t2:

2 likes

@pasd, ā€œā€¦ er staat iemand voor je bij de servicebalie!ā€ :wink:

Dan heeft alles al geprobeerd op zijn 1545 volgens mij, van superlelluk tot bijzonder mooi. Heeft ook een huis vol bandjes en wisselt bijvoorbeeld voor, tijdens en na het eten. Dus als iemand het weet, is het Dan wel.

:arrow_down:

Daar ben ik het zeer mee eens!

3 likes

:joy::joy::joy: @pasd heeft zeker pauze.

Grepke! :crazy_face:

2 likes

Thanks voor de tip overigens, @junior.

Ik zie zoveel mooie straps. :see_no_evil:

2 likes

O.k., omdat Dan even pauze heeft: ik ben erg gecharmeerd van tropic(achtige) banden. Man, wat zit dat lekker en wat staat dat leuk!!!

1 like

Even de correcte geciteerd :wink:.

Ik ben ook gecharmeerd van Tropic banden, moet ik bekennen. Maar welke is de juiste? Zoveel merken en kwaliteit.

Op een of andere manier heb ik in m’n hoofd zitten dat enkel een zwarte Tropic past. Dat bijvoorbeeld een donkerblauwe vloekt met de bezelinsert. Omdat er dan geen grijs in zit :joy:

Ik zou zeggen van Squale

of van Barton.

Met beide goede ervaring.

1 like

Draagt die Barton niet een beetje bulky?

Ik heb deze aan een van m’n 1521jes en die draagt super soepel.

1 like

Die tropicstyle van barton beetje soepel of is t niks?

Ik heb de Elite. Maar wil nog een tropic bestellen. I’ll keep you posted!

1 like

Voor de 1521 is er een speciaal bandeninspiratie topic!
Hoe leuk is dat …:sunglasses:

4 likes

Deze matched met een paar schoenen van me :joy:. Of is dat niet het idee erachter? Anders ben ik nog wel ff bezig met kleuren kiezen :sweat_smile:.

1 like

Mooie encyclopedie :grimacing:.

1 like

Hoeveel lang let is long ten opzichte van standaard?

Zo kleurrijk als ik ben, heb ik uiteraard een buitenbeentje gevonden. Eentje die hopelijk anders zal ogen dan ik misschien denk en ik dus wel wil proberen :joy:.

Maar ja, alleen in de maat long.

1 like

Langer! Aangezien ik niet tl-3 ben en geen schrijffouten mag verbeteren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Kleine_gup_in_grote_oceaan en @Phyl O.k., net 3 Bartons tropic besteld, voor 3 van m’n horloges. Update volgt!

3 likes

Onze proefmeester :ok_hand::+1:t4::muscle:

1 like