Is er al weer af
Zwarte Baltic tropic .
Lekker bezig!
Alles wat je in huis hebt wordt eraan geknoopt …
Ik verbaas me trouwens hoe lang een internationaal pakketje er anno 2022 nog over kan doen. Het was ook gewoon even ‘zoek’ van de 5e tot vandaag.
Maar gelukkig heb ik nog foto’s van de vorige.
Goed voor de voorpret!
Kan nog wel even door tja schandalig. En dat terwijl ik alles behalve de 20mm al opgeruimd heb .
Maar ik zie 11december in Den Haag dus Lekkâh dinsdag om je horlauge knalle.
Ziet er goed uit! Wat is dat voor band?
Ik snap niet dat deze bijzondere uitvoering een half jaar te koop heeft gestaan. Draag je 'm inmiddels zelf weer of kom je hem even hier pluggen?
Als ik nog ergens een met geld gevulde sok had liggen wist ik het wel trouwens. Dan kreeg je gelijk een ‘net’ bod van me. Ik vind het een héle fraaie uitvoering… houden en zelf dragen lijkt mij dan ook bepaald geen straf.
Gewoon een normale Squale Tropic, maar dan in 't oranje. In 20mm nog erg lastig te krijgen, is nl. overal uitverkocht en Squale heeft ze zelf ook niet meer leverbaar. Ik heb met ze gemaild.
Uiteindelijk besteld bij een Squale AD in Cyprus. Die heeft trouwens heel veel banden nog liggen, die bij Squale zelf niet meer op voorraad zijn. Volgens mij een klein winkeltje met een groot assortiment. Een bezoekje waard: Klik.
Zo te zien hebben ze er nog drie.
Zeker heel tof, maar voor mij veeel te dik met 16mm.
Ah, nice!
Zou ik best even heen willen, binnenkort.
En zou ik ook zeker een keer bij die
binnenlopen.
Ik draag ‘m nu zelf… beetje afwisselen en al bij al valt die dikte nog wel mee
‘Hommages’ zijn van alle tijden; zo blijkt maar weer. Deze zal uit de '70s zijn, want quartz. Duidelijke BPFF-invloeden. Maar, is dit wel een hommage? Aangezien hij door Squale gemaakt is (voor Berios; een merk uit lang vervlogen tijden) en Squale het betreffende FF-model ook voor Blancpain maakte…
(niet mijn foto of horloge)
Ik zou zeggen van niet! Het is per slot van rekening hun eigen ontwerp dat ze in mijn ogen hebben uitgeleend aan een “branded reseller”. Dus BP heeft destijds gewoon een ode aan Squale gebracht
Mot nog ff wachtûh …
Het bandje kwam vandaag binnen.
Ik heb alleen niet echt goed opgelet bij het bestellen. Er zit een matte sluiting aan, sjips! Meteen contact opgenomen met 't winkeltje en ik kreeg een alleraardigste reactie uit Cyprus.
Nu dus al wel een bandje, maar nog geen sluiting.
Pffff das jammer .
Inderdaad, jammer.
Eigen stomme schuld. In alle euforie even niet opgelet …
Nou ja, deze week even rustig bijkomen weer en dan komend weekend er weer hard tegenaan!
Precies! Dat is de enige juiste conclusie, volgens mij!
Balen, idd! Maar wel heel klantvriendelijk.
Zeker, hij had ook kunnen zeggen “we kunnen u alsnog een polished sluiting sturen, kost u 30 euro” … of extra verzendkosten ofzo, dat had ik niet eens zo raar gevonden. Het is immers mijn eigen fout.
Nu krijg ik als afsluitende reactie:
Its a pleasure Remco, I make it my point to do the best I can.
Have a nice evening.
De ‘verkeerde’ is ingepakt, geef ik zo even af bij PostNL en dan maar weer even geduld! Ach, op zwart is 'ie ook mooi.
PS BP bofte maar met zo’n kastenleverancier!