Squale only 🦈 (Deel 2)

Altijd wel grappig, die teksten! Doet me toch een beetje denken aan auto’s waar een sticker of badge op de achterkant zit met “7 jaar garantie!”, “twinair” of “hybrid” etc. … :sunglasses:

6 likes

Heel gaaf horloge! :star_struck: En, omdat jij de eerste van ons bent, aan jou het verzoek om wat meer te vertellen over hoe het horloge bevalt, hoe het draagt, wat je opvalt, etc… Zou je dit willen doen? Ben erg benieuwd!

1 like

Tja, ik zou er zelf moeite mee hebben om zo’n bijzonder model weg te doen. Maar waarom draag je 'm zo weinig? Komt dat door het horloge zelf of door de concurrentie?

Nou je zult vooral lekker actief moeten zijn hier. Dan krijg je vanzelf TL-2 en kun je lekker verkopen op HF. Stuk fijner dan MP. En om dat te bereiken hoef je alleen maar een beetje hier rond te hangen en over horloges te löllen. Bepaald geen straf, natuurlijk. Een duidelijke win-win! :grin:

Vind het altijd wel leuk om te bekijken. Zo van: ‘Kijk! Dat heeft mijn horloge allemaal! Wat is het toch een geweldig ding!’ :laughing: :sweat_smile:

1 like

Heb ongeveer hetzelfde als @kesj: lekker kopen van leuke mede enthousiastelingen, maar als je wil flipperen ‘verdoemd’ naar MP (gelukkig via die weg soms ook nog het geluk van mede forumleden, die waarderen de koffie en verhalen tenminste :joy:).

OT: ik zou de Abisso alleen wegdoen als de concurrentie het verantwoordt, anders lekker bewaren en wat @TagEd zegt even goed bedenken waarom hij zo weinig polstijd krijgt (aan de looks zal het niet liggen!)

2 likes

Leuk die praatjes, … 't is tijd voor plaatjes! :sunglasses:

7 likes

Komt eraan!

2 likes

Super Squale

Het is vanaf de eerste keer dragen een fijne soepele band die verbazingwekkend goed matched met verschillende andere kleuren wat fijn is want dan hoef je dit niet af te stemmen(ik zal overigens niet ontkennen dat ik mijn kleding afstem op het horloge dat ik wil dragen) de band valt ruim of mijn polsen zijn smal(ca.20cm), hij moet bij mij op het laatste gaatje en zit dan nog aan de losse kant. Maar hij zou in de praktijk over een wetsuit heen moeten kunnen natuurlijk.

De kast heeft een diameter van 38mm en is 12mm dik maar kun je zelf ook overal teruglezen. Persoonlijk vindt ik dit een hele comfortabele afmeting het draagt echt heerlijk licht en ondanks deze maten is het nog steeds een horloge wat wel erg in het oog springt en tot 200 meter waterdicht is. De band aanzet is 18mm dit zou ik zeker niet groter willen hebben want het is mooi in verhouding maar het nadeel is dat er in deze afmeting (nog?)geen andere Squale bandjes te verkrijgen zijn. Zelf wil ik ook graag de BOR erbij en hoop dat ik deze nog kan bestellen als cadeau van de vrouw voor onder de kerstboom.

Eyecatcher is natuurlijk de schitterende grijze dial die van licht grijs is het midden naar bijna zwart aan de randen gaat verder vindt ik de bepaalde rust aan het horloge zo mooi, alles is in balans en je kan er naar blijven kijken.

Dit is mijn eerste “uitgebreide” review over een horloge. Waarschijnlijk vergeet ik dus iets te benoemen maar mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het ongetwijfeld!

13 likes

Gewoon super die Squale :grin: heerlijke aanwinst​:+1:
Zelf vandaag weer de 1545.

Fijne zondag Squalistaas :shark:

11 likes

Leuk om te lezen!

Enneh:

Dat zou ik geen smalle polsen noemen :sweat_smile: :+1:t2:

Zijn er nu serieus berichten verwijderd omdat die gevlagd waren? Jeetje.

Dat zou je niet zeggen als je deze foto ziet.

Denk hierbij eerder aan een gemiddelde omtrek van 17,5cm ofzo. Hoe dan ook, past je prima! Ik zou zelf niet gelijk kiezen voor 38mm, omdat ik 40+ gewend ben en me dat - al zeg ik het zelf - prima past.

Fifty shades, … at least! :wink:

4 likes

9 likes

Dat is HUGE! Er is wel 'ns een poll geweest, hier op HF. Gemiddelde is, volgens mij ,17 - 17,5cm… Weet je zeker dat je goed gemeten hebt? Als ik jouw wrist shot zie zou ik jouw pols schatten op 16,5 - 17 cm en -ik ben er niet trots op :stuck_out_tongue_winking_eye:- ik heb al heel wat blote polsen gezien.

Ja, die staat er idd wel heel erg goed op!

Prima gedaan hoor! Dank je wel! :+1: :+1:
En uiteraard nog heel veel plezier met deze topper!

3 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl::joy: Zo op die foto afgaand denk ik ook onder de 17cm .

Oke, weer tijd voor een plaatje 17,8 cm pols, 4cm Sharky :shark: op een oude leren Zuludiver dit keer.

5 likes

Bij deze een rectificatie op mijn bericht want ook op dit forum geldt blijkbaar: size does matter :joy: Dus na extra goed meten kom ik inderdaad maar aan 17,4 cm

3 likes

Zat ik er niet ver naast … :sunglasses:

1 like

1mm.

:rofl::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

1 like

Tortellini ed ovviamente Squale.

11 likes

Zien er beide lekker uit, alleen dat stuk leer aan je prachtige squalo … ûh, laten we maar zeggen dat smaak heel persoonlijk is. Buona cena! :beers:

1 like