Welkom op dit mooie forum , geniet van de mooie dingen en vergeet de rest.
Laten we allemaal lekker de vlaggen buiten hangen dit weekend en ze daar laten
Bedankt voor alle respons zover, weet nu al nauwelijks meer waar ik het zoeken moet, waarvoor dank!
Goedemorgen! @Knoopje413
En dan weet je nu ook meteen dat er een aantal kwezels op dit forum rondhangen.
Mijn advies; lees veel over hologes, de specs ect. Dan zul je langzaam ‘lijnen’ gaan ontdekken, en zeker het neemt tijd. Maar dit staat dan ook op de banier van deze site
Welkom op HF Björn en veel plezier hier gewenst👍🏻. Zelf heb ik in het afgelopen jaar een Tissot Gentleman met gouden bezel en blauwe dial gekocht, dit horloge past ook in jouw beoogd budget. Succes met de zoektocht naar een mooi horloge!
3 orients. Kamasu. Verschillende kleuren😂
Al hadden ze 10 kleuren …
Goedemorgen en welkom @Knoopje413
Als ik je post zo lees, denk ik (naast de goede suggesties die al gedaan zijn) dat je misschien op een dag blij zou worden van deze Hamilton Intra-Matic Chronograph H met mesh band (heb ‘m zelf op leer). Nieuwprijs inmiddels 2300 euro, maar deze kun je wel onder de 2000 nieuw kopen en tweedehands een aanzienlijk stuk daaronder (staat/stond er hier 1 te koop, niet van mij, geen verkapte illegale up ).
Goedemorgen Björn, welkom op HF. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Er zijn al enkele goede suggesties gedaan
Zou zeker eens kijken naar Longines, Hamilton en Christopher Ward
Ook goedemorgen en welkom hier.
Welkom Björn
Goedemorgen @Knoopje413, als ik het zo lees blijkbaar een wat onstuimige start hier maar laat je niet kisten. Het is juist leuk om weer een nieuwe horloge vriend te verwelkomen.
Even over een mogelijke nieuwe NA (nieuwe aanwinst); ik zou je adviseren niet te snel te beslissen. De kan is erg groot dat je hier steeds meer mooie horloges gaat ontdekken en voordat je het weet is het hek van de dam. Geloof me…
Lekker rondkijken, lezen, vragen en pas wanneer je goed “zeker weet” welk volgend horloge je wat langer zal blijven boeien toehappen.
Heel veel plezier met deze leuke hobby gewenst!
Nog een tip @Knoopje413 Doe vooral in het begin geen overhaaste aankopen. Want een paar dagen later zie je dan iets dat nog veel kekker is. Tja, zo gaat dat
Spot on
Welkom op dit forum, Je zult hier veel naar je smaak vinden.
Welkom!
Je verwachte smaak even weg gelaten, als ik je bericht lees dan verwacht ik dat je de meeste horloges op je lijst niet hebt gepast?
Daar zal ik mee beginnen en voornamelijk letten op de dingen die je storen of niet mooi vind
Ben niet geheel bekend in Brabant maar ik verwacht dat er een super aanbod van winkels zal zijn om te passen.
En qua budget gewoon oprekken!
Welkom op dit forum, ik kan alleen geen begin vraag zien.
Ja, dat denk ik ook. Je hoeft hier alleen maar wat rond te kijken en het barst van de horlogeinspiratie
@Knoopje413, misschien nog een klein tipje voor een blije toekomst?
Het betreft niet iedereen hoor maar het komt nog wel eens voor dat “de acceptatie graad van een partner omgekeerd evenredig is met de prijs van een NA”.
Dan weet je dat alvast…