Goedemorgen!

Nieuw hier dus even voorstellen;
Björn, 33, omgeving Breda. Altijd wel een zwak gehad voor mooie horloges, echter nooit echt in verdiept en geïnvesteerd dus momenteel bestaat de collectie uit een Fossil Skeleton Automaat met lederen band en twee stalen Tommy Hilfiger chronografen met mesh band, in zwart en RVS. Zal het later hier aanvullen met een fotootje.

Welnu, qua smaak neig ik op korte termijn naar de volgende horloges:

Tissot PRX Powermatic

Seiko Atron Solar

Als ik dan verder ga dromen naar wat de toekomst nog zou mogen brengen kom ik op een lijstje als:

• Baume Mercier Riviera
  • Breitling Chronomat Automaat
  • Tag Heuer Monaco

Suggesties zijn altijd welkom tot rond de €2000, dat is momenteel wat het budget is.

Blij hier te mogen zijn en enorm benieuwd wat de tijd zal brengen!

49 likes

Goedemorgen

Kijkende naar je smaak zal de Maurice Lacroix aikon je ook bevallen.

Die zijn nieuw wel rond de €1200-€1500 te krijgen
Zag m bij de bijenkorf voor €2100 liggen maar er zijn wel flinke kortingen op te krijgen

3 likes

Goedemorgen ! Die Seiko vind ik wel mooi en heel speciaal !

2 likes

Inderdaad Rolo. Heftig.

Maarrr Bjorn, van harte welkom op HF. Veel plezier met de hobby en snuffel lekker rond.

3 likes

Welja, klaarblijkelijk heb ik ergens een noot gemist. Ik heb de “suggesties” in ieder geval allesbehalve bedoeld als een verkapt “gezocht-topic”. Ik ben simpelweg benieuwd wat mensen met een soortgelijke smaak nog meer interessant vinden.

Mijn excuses voor de misvatting, ik kan het helaas niet meer wijzigen. Ik hoop dat we vanaf hier de azijn in de keuken achter kunnen laten en van ons weekend kunnen gaan genieten :slight_smile:

44 likes

Niks mis met je vraag hoor, welkom!

3 likes

Nergens voor nodig. Welkom op HF.
Niet iedereen hier drinkt azijn bij zijn ontbijt.

6 likes

Goedemorgen!

Welkom op dit mooie forum met voor 99% horlogeliefhebbers die je graag verder helpen en jammer genoeg 0,5% die thuis niets te zeggen hebben en hier eindelijk macht bezitten en kunnen vlaggen. Jammer genoeg niet het vermogen hebben om goed na te kunnen denken als het ultieme moment er is als ze die macht zouden kunnen uitoefenen.
Mijn voorstel aan jou, geniet, stel vooral je vragen en trek je niets van die 0,5% aan, dan is en blijft het een leuke plek om terug te komen.

6 likes

Helemaal eens Bjorn. Laat je niet minder welkom voelen door zo’n reactie. :v:

Gooooooedemorgen

Inhoudelijke reactie; beide suggesties zijn tof. Ga vooral passen en lekker overal rondkijken.

6 likes

Goedemorgen! Welkom:)

Mooie wensen! Als ik jou was zou ik voor een Tissot prx gaan:). Als ie past natuurlijk

2 likes

Goedemorgen Bjorn! Je krijgt onterecht een niet al te warm welkom… alsnog een hele goede morgen gewenst. Mooi wensenlijstje heb je. Misschien past een Christopher Ward The Twelve in jouw straatje?

11 likes

Ahhh weh benduh tog un schatjuh :smiling_face_with_three_hearts: zie je, zo kan het ook.

2 likes

Zo vroeg heb ik nog niet vaak aan de popcorn gezeten.
@Knoopje413 ik zou voor de Seiko gaan!

2 likes

ooh dat is wel een mooie suggestie :ok_hand:

2 likes

Môgge, welcome.

Tja lastig soms die vlaggen.

Hoi ik ben Bill. Ik heb een vrouw die geen maatje 34 meer heeft. En veel hoofdpijn… Daarentegen is de buurvrouw 23 jaar en draagt een Cartier horloge.Hmmm zou dat een verkapte vraag zijn voor een nieuwe vrouw. :grin:

8 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving, gewoon veel lezen hier en dan kom je er wel achter wat het meest ideale horloge is. Of je bouwt ook een collectie op :+1:

1 like

Ja dacht ik ook. Mooier dan de Aikon of de Riviera en een stuk beter afgewerkt dan een PRX.

2 likes

Goed bezig @Mikel. Onze vogelverschrikker van het forum. :nauseated_face:

Welkom! Ik kan een Omega Seamaster professional 200m adviseren. Leuk en betaalbaar model met een geïntegreerde band:

5 likes

Goedemorgen Bjorn! Welkom!

Waren Longines en Hamilton al genoemd?

2 likes

Welkom en succes met je zoektocht :wink:
Ik zou voor de astron gaan maar kijk ook eens bij maurice lacroix en mischien longines?
image
2100
image
1750
image
1950

1800

2050

1350
Ik kan nog wel even doorgaan :yum: je moet maar eens kijken :wink:

4 likes