Nieuw hier dus even voorstellen;
Björn, 33, omgeving Breda. Altijd wel een zwak gehad voor mooie horloges, echter nooit echt in verdiept en geïnvesteerd dus momenteel bestaat de collectie uit een Fossil Skeleton Automaat met lederen band en twee stalen Tommy Hilfiger chronografen met mesh band, in zwart en RVS. Zal het later hier aanvullen met een fotootje.
Welnu, qua smaak neig ik op korte termijn naar de volgende horloges:
Welja, klaarblijkelijk heb ik ergens een noot gemist. Ik heb de “suggesties” in ieder geval allesbehalve bedoeld als een verkapt “gezocht-topic”. Ik ben simpelweg benieuwd wat mensen met een soortgelijke smaak nog meer interessant vinden.
Mijn excuses voor de misvatting, ik kan het helaas niet meer wijzigen. Ik hoop dat we vanaf hier de azijn in de keuken achter kunnen laten en van ons weekend kunnen gaan genieten
Welkom op dit mooie forum met voor 99% horlogeliefhebbers die je graag verder helpen en jammer genoeg 0,5% die thuis niets te zeggen hebben en hier eindelijk macht bezitten en kunnen vlaggen. Jammer genoeg niet het vermogen hebben om goed na te kunnen denken als het ultieme moment er is als ze die macht zouden kunnen uitoefenen.
Mijn voorstel aan jou, geniet, stel vooral je vragen en trek je niets van die 0,5% aan, dan is en blijft het een leuke plek om terug te komen.
Goedemorgen Bjorn! Je krijgt onterecht een niet al te warm welkom… alsnog een hele goede morgen gewenst. Mooi wensenlijstje heb je. Misschien past een Christopher Ward The Twelve in jouw straatje?
Hoi ik ben Bill. Ik heb een vrouw die geen maatje 34 meer heeft. En veel hoofdpijn… Daarentegen is de buurvrouw 23 jaar en draagt een Cartier horloge.Hmmm zou dat een verkapte vraag zijn voor een nieuwe vrouw.