Goedheid op HF

Oproep!

Al een aantal jaren probeer ik wat positiviteit en blijdschap te brengen bij bepaalde doelgroepen. Ouderen, gehandicapten, vluchtelingen en jongeren die het niet zo ruim hebben. In deze regio heb ik best veel instellingen al bereikt.

Ik heb misschien ook wat ‘kokerzicht’ ontwikkeld.
Zal ik er een jaar mee stoppen of zijn er dingen waar ik niet aan heb gedacht? Zijn er mensen die het in hun eigen regio willen proberen?

4 likes

als je tijd en zin hebt gewoon doorgaan lijkt mij voor het goede doel

Zin ja, iets minder tijd dat wel. Vandaar mijn overpeinzing. Hoe kan ik zo efficient mogelijk te werk gaan. Ik ben een typisch geval van ADHD die zich te breed oriënteert

2 likes

:point_up_2:t2: Dit dus, heel goed werk van je Bill :ok_hand:t2::crossed_fingers:t2:

Maar niet ten koste van alles (en jezelf).

Hoop dat de mensen op het forum ook bij blijven dragen (zoals altijd :muscle:t2:)

2 likes

Wellicht kun je stapje terugdoen, door je enkel te concentreren op 1 of 2 ‘geef momenten’ in het jaar. Wellicht met Sinterklaas horloges aan kinderen geven en het daar toe beperken voor het hele jaar. En als je dan toch nog energie over hebt, met kerst aan volwassenen. Dan kun je heel concreet aan het forum vragen wat je nodig hebt voor die ene (of twee) keer. Maar wat je ook besluit, je hebt geweldige dingen gedaan de afgelopen jaren.

5 likes

Blijf zo goed bezig! Ik draag graag m’n steentje bij. Het idee om dit rondom de feestdagen te doen vind ik niet eens zo gek. Dan kun je van het momentum gebruik maken wellicht?

Misschien is een jaarlijks goed doel en een donatie namens het HF ook een idee?

3 likes

Oproep! Jaarlijkse actie.
Ik start 1 oktober weer met het sprokkelen van horloges en aanverwante spullen. Ik hou het dit jaar bij jonge kinderen en kwetsbare volwassenen. Pubers en tieners hebben niet meer zoveel met gewone horloges. Bingo’s zijn erg in trek bij wijk verenigingen. Ik wil dit jaar ook mantelzorgers toevoegen.

Wat heb ik nodig?
Batterijen. Silver oxide 920/921, 626, 394/395, 927
Bij timex vaak cr 2016,.

Kinder horloges met frozen en spiderman en andere superhelden. Wel graag analoge horloges met vooral veel lampjes enz

Lederen bandjes, nato bandjes maar ook graag flex bandjes. Vooral voor ouderen.

Horloges met goede lume of Indigo. Datum niet noodzakelijk en chrono ook niet. Opwindt horloges zijn bij ouderen nog in trek.
Polywatch
Inpakpapier met horloge doosjes.
Ik ben van 6-16okt op Corsica. Dus graag bij mij laten bezorgen voor die tijd of erna.
Weet je toevallig mensen die je blij ermee kunt maken laat het me dan weten. Uitzonderingen verslaafden want die verkochten de boel😁
Voorkeur gaat uit naar producten…
Wederom zal ik zoveel mogelijk terugkoppelingen/foto’s plaats mits ik niet de privacy/AVG wet overtreed.
Als opsturen teveel gedoe oplevert kan ik ook een algemene betaalverzoek maken.

Hoi, wil je mij betalen voor Horloge actie HF? Ik dacht aan € 0,01, maar je kunt dit bedrag zelf veranderen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!

12 likes

Up

Prima actie die ik graag ondersteun
Ik heb een gift overgemaakt. Succes!

1 like

Dankjewel!

1 like

Hier ook een kleine donatie gedaan, top actie! Veel succes

2 likes

Bedankt voor de bijdrages tot nu toe. Batterijen kan ik vandaag al gaan bestellen.

3 likes

Update

Deze staan nu in bestelling.

Verder nog deze

Nog niet alle kosten zijn hiermee gedekt maar dat komt vast goed. Verder heb ik wat toezeggingen gekregen voor wat bandjes.
Iedereen bedankt tot nu toe.

Bill

6 likes

Update.

De laatste dagen al zo’n 4 toezeggingen gekregen voor horloge gerelateerde producten. Bandjes en batterijen voornamelijk.

Ook zijn er een aantal mensen die geld hebben gestort.
Wederom zie je weer dat horloge liefhebbers bereid zijn om hun geluk te delen.
Bedankt allemaal.
Het is voor mij wel een geruststelling dat ik weer wat mensen kan verrassen.

:smiling_face_with_three_hearts:
Groeten uit Spike-City

6 likes

Zojuist een kleine donatie gedaan. Hou vol Bill :+1:.

1 like

Ik, hullie, zullie waarderen het? :grin:
Even alle taalpuriteinen plagen.

1 like

Vandaag een paar pakjes binnen gekregen.

Opmerkingen zoals : “ik heb nog een paar batterijen liggen, wat bandjes en nog wat los spul”. Duidelijk een understatement.

Hier gaan heel wat mensen blij mee zijn. Sinds gister heb ik een nieuwe baan met betere uren en minder onregelmatigheid.
Gelukkig gaat het gepaard met minder stress en meer tijd dat beschikbaar komt.

Iedereen bedankt. Ik heb geen mensen benoemd omdat ik liever niemand vergeet.

Aan de slag dus maar.

Bill

15 likes

Congratulations with your new job Bill. :+1:

3 likes

Grote blij ! Keep up the good work Bill :sparkles::muscle:t2:

3 likes

Nog 4 HF leden die iets hebben overgemaakt. Wordt zeer gewaardeerd. Bedankt. Ik kan nu wat horloges gaan bestellen voor de kleintjes.

Als mensen nog volwassenen horloges over hebben dan zijn die welkom. Vooral de g shock/robust achtige stukken doen het goed. Druk knopjes en lichtjes…

Dit soort dingen zijn betaalbaar en toch stoer

3 likes