Goedheid op HF

De goedheiligman is er vroeg bij dit jaar. Hiermee doe je veel mensen een plezier mee Bill. :+1:
Het was ook mijn voorstel om het aan jou te doneren voor het goede doel.

6 likes

Zeer gewaardeerd!

4 likes

Mijn naam staat hier onterecht. Ik heb het aangeboden maar @brambo accepteert geen vergoeding voor de verzendkosten.

Sowieso gaan de credits naar hem voor het gratis weggeven in de eerste plaats.

18 likes

Heel mooi gebaar @Brambo :ok_hand:

5 likes

Supermooi dit!

1 like

O dat is buiten mij omgegaan maar de intensie was er wel.

Ik ben er in ieder geval blij mee

7 likes

Binnenkort maar eens een meeting organiseren. Wie het snelst batterijen kan wisselen. Dit kwam vandaag binnen. Heeel veel batterijen. Ontvangen van ene JK uit Eindhoven.

Lekker veel vrolijke kleuren. Voor veel kinderen.
Ik ben even alle pm berichten aan het doorspitten van wie deze allemaal zijn.

13 likes

Thnx @Langelambal

5 likes

Ik zat de laatste week noodgedwongen thuis. En zat er al een tijdje tegenaan te hikken…
Vandaag batterijen, bandjes en polijstmiddel dag

Even leuke doosjes erbij en dan kunnen ze weer terug de wijde wereld in…
Vooral de Commodoor is nostalgie en een nette Gents horloge

Begin jaren '70? Te koop bij V &D vroeger. Iedereen had er een toen ik kind was …

20 likes

Een match gevonden.

Gevalletje keiharde werker. Iedere cent naar zijn gezin in Bulgarije.
Zag hem al maanden iedere dag met de hand geulen graven in onze wijk., zeker 8 uur per dag. Glasvezel aanleggen voor de medemens. Kroop als het nodig was door de blubber onder je huis.

Wilde eigenlijk nooit een drankje aannemen hij wilde ons huis niet vies maken.

Ik had net wat horloges binnengekregen en lagen nog op de eettafel. Ik zag zijn oog op dit horloge vallen.
Ik bood hem aan om hem voor de gein om te doen. Weifelend deed hij dit. Stond hem goed met zijn getinte huid. Hij zei dat hij zoiets nooit ging kopen omdat hij zijn kinderen naar school wilde sturen om meer scholing te krijgen dan hij zelf had.

Ik heb hem uitgelegd dat hij hem mocht hebben en dat verkopen voor zijn kids geen optie was, ook omdat hij er ook niet veel voor kon krijgen.
Hij beloofde dat hij hem na zijn werk en in weekenden zou dragen. Zondag zag ik hem in de winkel lopen en hij liet hem trots zien.

De gulle gever wilde niet genoemd worden. Maar toch bedankt namens Georgi

61 likes

Super Bill, dit zijn de mooie verhalen. Respect en ga vooral zo door. Ik hoop dat je nog veel mensen gelukkig kunt maken!

1 like

@BroederBill, Bill, jouw verhaal en match voor de gulden Jacob Zech die je hebt gevonden in Georgi, heeft mij werkelijk ter plekke een geweldige brok in mijn keel doen ontstaan. En vechten tegen tranen die opwelden, hetgeen mij nog nét aan gelukt is. :melting_face:

Bill, jij weet mensen in hun hart te treffen, dat is een kwaliteit die door mij hogelijk gewaardeerd word. Zo weet ik weer dat ik leef, écht hoor ! :slight_smile:

Zoals @Blufkakel mij al eens typeerde: als 'n ‘oale melancholicus.’ :wink:

13 likes

Prachtig man!

Dit zijn de mooie dingen in het leven!
Iemand anders een mooie herinnering geven.

1 like

Zo kan het ook dus! Mooi werk Bill! :+1:

Snap ik. Hedge fund manager is ook hartstikke goed werk! Jij verdient ook dit soort HF goedheid. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik verruil mijn werkkloffie voor mijn zondagse pak en ga wel eens een rondje maken bij ASML er is vast wel iemand in het archief die vergeten wordt.

Iemand een toegangspas😉?

2 likes

Hoe jong ben je nog?

1 like

Te belegen om nog jong te zijn, vandaar dat @Blufkakel’s typering van ‘ouwe melancholicus’ ‘spot-on’ was. :slight_smile:

2 likes

Kreeg deze vandaag binnen.
Leuke horloges waar ik praktisch niets aan hoef te doen.
Wederom hoefde ik geen verzendkosten over te maken.
Ook deze gaan goed terecht komen.

Denken jullie ook met me mee? Als je een individu kent of een doelgroep die een opsteker nodig heeft stuur me dan een bericht.

Op FB is nu ook een groepje verzamelaars die nu hetzelfde doen. Nadat ik erover verteld had. Maar dan praat je wel over meerdere landen.

Bedankt Giel

21 likes