Goedheid op HF

Hmmm, verdacht

Wie oh wie. Roy uit Amsterdam?

1 like

Vandaag 15 horloges opgestuurd naar psychiatrische instelling. De horloges gaan naar een twee wekelijkse bingo. Het mes snijdt aan twee kanten. 15 blije bewoners en het geld van de bingo gaat in de pot voor een uitstapje voor de clienten.

Veel clienten zitten financieel aan de grond, vaak door eigen toedoen of ook doordat veel GGZ mensen steeds vaker ook een beperking hebben en volledig zijn uitgekleed door, hulpen en/of familie.
Uiteraard spelen verslavingen ook vaak een rol. Tja soms maken mensen foute keuzes.
Jullie doen dit! Ik ben maar een doorgeefluik.
Lieve mensen super bedankt.

Vorige keer dat ik het stuurde doneerden sommige winnaars hun horloge aan anderen die niets hadden gewonnen. Aandoenlijk om te zien

Groeten

KWB

31 likes

Heel mooi verhaal!

Kreeg gister een schaal vol lekkere hapjes van een syrische gezin ivm suikerfeest. Heeft iemand nog nieuw glazuur voor mijn tanden. Haha. Wel heel lekker

12 likes

@Phodebimos kwam gezellig een prakkie eten en was “baring gifts”

Denk met me voor goede doelen. Ik wil ook buiten ‘the box’ denken!.

Bedankt man.

De DDR horloge zal ik kijken of ik hem iets kan afremmen. Ik mocht deze toevoegen aan mijn eigen collectie.

19 likes

Ik weet zeker dat ze goed terecht gaan komen @BroederBill , fijn dat mensen er plezier van gaan hebben!

8 likes

Bill, ik heb hier nog een Pulsar chrono liggen waarvan alleen de chrono het niet meer goed doet. Kun jij hier, ondanks die chrono, iemand blij mee maken?

5 likes

Ik denk dat sommige bewoners niet eens snapt hoe de chrono werkt. Is het niet misschien een twee batterijen model?
Heb ik ook wel eens gehad. De tweede batterij zat onder een vlies onder de andere batterij?

3 likes

Vandaag twee hagelnieuwe casio’s binnengekregen. Boekjes en al…
Ik kan ze gelijk in de cadeauverpakking wikkelen. Hans houd wel van een uitdaging.

15 likes

Alstublieft ! Ik hoop dat de ontvangers ze lang mogen dragen :+1:t2: en een nieuwe rol hoeft nog niet, zit nog wel wat op :laughing:

7 likes

Ik vindt persoonlijk dat de uitvinders van.

Ducttape
Wd40
Tie wraps

Een nobelprijs verdienen

18 likes

Als je een pakje tie wraps inpakt in duct tape en rijkelijk in WD-40 dompelt krijgt niemand het ooit nog open :joy:

2 likes

+1, zonder die dingen was de wereld al vergaan :smile:

1 like

Gisteren een Stew-Ard bandje binnen gekregen na een spontaan pb van @flipper , nog bedankt Marco :+1: bandje staat tof op de FXD.

Echter zat in het pakje nog een mooi bandje die ik helaas zelf niet kan gebruiken.
Is hier een liefhebber voor dan stuur ik deze graag alleen voor de portokosten naar je toe .
Stuur maar pb. De maat is 22mm.

8 likes

Mooi verwoord :100:

1 like

Vandaag enveloppe met mooie bandjes binnengekregen.
De meeste horloges zijn nog prima maar bij sommigen waren de bandjes versleten of metalen band te kort.

Dus dit helpt

Dank je @Njitram

9 likes

Nou hij is binnen hoor. Ik vind hem super. Echte ‘gents’. Hier moet ik wel iemand voor vinden die echt inziet dat het niet zomaar een horloge is. Ook het feit dat je de moeite neemt om er ook nog snel een nieuw batterij in te zetten!

Dank je @Gerard55

En mensen maar zeggen dat de tendens is dat men niets meer voor elkaar over heeft. Misschien naief van mij maar ik ervaar het toch echt anders. Ik zeg altijd maar:“je oogst wat je zaait”

Maar dan moet je wel zaaien…

14 likes

@SwissToni

Ze waren al snel binnen. Ik dacht er komen een paar bandjes deze kant op… Genoeg voor een weeshuis man. Ik had nog veel uurwerken die er prima uitzagen, maar ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze met versleten bandjes in te pakken. Dit gaat zeker helpen.
Bedankt!

16 likes

NG(nieuwe gift)

Samenwerking tussen twee kanjers.

De gift (zusterhorloges) en de ander die de verzendkosten op zich heeft genomen.

Ik ga de batterijen scoren en vervangen en ga ze apart leggen voor de dec maand. Sint en Pieten en de kerstman gaan zich niet vervelen in december…

Dankje @Brambo en @BadgeandBezel

We gaan even wat zorgverleners blij maken. Super leuk

30 likes