Goedheid op HF

Had toch gezegd dat ik moeders de vrouw nog even lief aan zou kijken?
En dat kan ik heel goed hoor :innocent:
En ondanks dat ik maar part-time :wheelchair: rolstoelbus-chaufeur ben kon dat nog wel lijden, en zeker wanneer je weet wat jij ermee doet.
enne wanneer je wat bij Temu bestelt kun je rechtstreeks bij de ontvanger laten bezorgen, scheelt weer €7,95 :mechanical_arm:
Ga zo door, groeten uut Zeeland.

12 likes

Zie je wel. Ik vermoedde al zoiets maar wist niet of je een go/no-go had gekregen. Nogmaals bedankt. Trouwens waar in zeeland woon je. Heb zelf op Tholen gewoond (oud-Vosmeer en St Maartensdijk

2 likes

In een dorpje vlakbij Goes.
Heet Kwadendamme 900 inw.
Misschien bekend van de Tropical Zoo of stoomtrein Goes-Borssele

1 like

Ik hou van transparantie
@Weppenzeiler stuurde mij dit mooie exemplaar. Hij had al een tijd in het blauw gestaan maar wisselde maar niet van eigenaar. R. bood aan om hem op te sturen, hij wilde ook graag er iemand blij mee maken.

In alle eerlijkheid vond ik hem zelf erg mooi toen ik hem zag. @Weppenzeiler had dat dus ook door. Voor deze ene keer mocht ik mezelf aanwijzen als ‘goede doel’ :woozy_face:
Dat is, was en wordt geen gewoonte!
Ik zal dan ook een horloge uit mijn eigen collectie halen en die dan uitdelen. Onwijs bedankt! Ik ga hem met trots dragen.

28 likes

Het is je gegund Bill :+1:

2 likes

Mocht je nog een Vostoc overhebben :wink:

1 like

Heel veel plezier van het horloge! Zoals hierboven al gezegd, het is je gegund. Enjoy!

4 likes

Veel plezier ervan Bill.
Het is je gegund!

1 like

Dit horloge kwam ook vanuit het HF legioen.
Deze lieve vrouw zorgt al jaren voor haar klein/pleegkinderen omdat haar dochter het niet kan. Deze dame zou al rustig richting pensioen kunnen gaan maar zoals het er nu uitziet gaat dat nog een tijd duren.
Dit was even een hart onder de riem

Ik mocht deze foto plaatsen

51 likes

En dat soort mensen worden maar al te vaak over het hoofd gezien. Stille helden en heldinnen. Goed werk, Bill. :v:

3 likes

Zeker een aardige, behulpzame en lieve collega. Respect @BroederBill

Goede zaak Bill. Mooi dat je weer iemand blij hebt kunnen maken!

2 likes

@PaulRush nam contact met me op omdat hij nog 2 praktisch nieuwe, Casio horloges had die ik mag herplaatsen.
Super fijn. De zwarte Casio mag naar een dame met staar. Die heeft echt een sterk contrast nodig tussen wijzerplaat en wijzers. Een dames model is voor haar ogen te klein. De klassieke quartz moet ik nog een plekje voor bedenken.

Ik moet nu op zoek naar een horloge voor iemand die helemaal niets meer ziet. Die durft niet voor een staar operatie en is conditioneel al best slecht om te reizen.
Iets met voelbare wijzers of spraak.

11 likes

@PaulRush vond het weer tijd voor een pakketje mijn kant op.
Het is niet de eerste keer dat hij iets stuurt. Altijd in keurige staat en praktisch ongedragen. Ik kan ze zo inpakken en richting iemand sturen die er super blij mee zal zijn. Één Casio digitaal. Is unisex geschikt en nog een stoer militair horloge.

Ik weet precies iemand voor de robuuste horloge. Wij hebben hier mensen van de groenvoorziening die bij een soort (voormalig sociaal werkplaats) verbonden zijn. Er loopt een jonge man met een super afzichtelijke skmei horloge die de beste tijd gehad heeft. Ik heb hem eerder iets aangeboden maar hij mocht het niet aannemen(trots en bescheiden). Maar als hij vrij was wilde hij wel een horloge, maar op voorwaarde dat ik hem toestond de onkruid voor mijn huis te verwijderen met een brander. Nou als het dan wel lukt…

17 likes

Volgens mij is het verzorgen van mensen een van de belangrijkste taken die je kan hebben. Mijn moeder heeft op haar sterfbed op het laatst ook verzorging gehad. Goede verzorging is zo waardevol!

Evengoed een mooi gebaar. En een mooi gebaar van jou dat je dit laat weten!

6 likes

Oproep!

Ik krijg net een pakket binnen en heb echt geen benul of ik hem besteld heb, gekregen of toegezegd. Ik weet het werkelijk echt niet. Moeder vrouw wil al met me naar de geriater…
Zat in een max mara doos wat een modemerk blijkt te zijn .
Ik heb wel een volledige naam van iemand uit Amsterdam. Maar zal het maar bij de voornaam houden. Roy!

Bedankt? Moest ik nog ergens iets storten?

Het is een hele mooie klok en mijn quartz klok was aan zwaartekracht onderhevig geweest.

8 likes

Anybody?

1 like

Toch naar de geriater Bill :joy: Kansloze missie lijkt mij. Gewoon ophangen dan maar :+1:

Ik zat al te zoeken onder @royke74 @Royce @RoyalVirgin enz

1 like

Ik weet van niets. :coffee:
Never seen before.

1 like