Leuk, ik kreeg deze gisteren binnen. Over het algemeen krijg ik voornamelijk herenhorloges binnen. Nu kunnen de dames ook voorzien woorden.
Deze gaan naar een GGZ instelling met bewoners die echt al jaren in het systeem zitten. Geen familie geen partners, niemand. Vaak zwervend of doorgestroomd vanuit opvangcentra.
Ze hebben daar een programma waarbij ze punten kunnen verzamelen als ze, goed hun afspraken nakomen om weer wat structuur in hun leven te krijgen. De punten kunnen ze inleveren voor cadeaus. Deze gaan daarbij bedankt @20veetee
Goed bezig Bill
Respect Bill
Zal ook de horlogedoos nog eens nakijken, heb je voor de kerst nog wat exta kadootjes!!!
Is zeker welkom. Als ze nog netjes zijn doe ik ze in een horlogedoos. Ik heb nog wel batterijen in huis. Doosjes zijn ook altijd welkom.
Ik hoop dat je daar weer een aantal horloges mee compleet kan maken.
Altijd fijn als je iemand kan helpen!
Nou, dit weekend gaan er 7 horloges naar een gezin met 5 meiden en twee jongens. Toevallig had ik nog dat stoute swatch/Omega horloge. Nog netjes in doos. Ook nog een nette dames prisma horloge voor alleenstaande vrouw uit Syrië. Haar man heeft de overtocht niet gered…
Nogmaals iedereen bedankt. Oproepje!
Heb eigenlijk nog een stoot kinder horloges nodig voor sint en/of kerst. Mag ook gewoon goedkope zijn van AliExpress van een paar euro🥴
Ben beetje brutaal, sorry…
Lekker bezig Bill.
Dank je wel @laurentiuss volgens mij waren deze van jou? Kan me vergissen als ik ernaast zit, excuses.
Hier wat foto’s en updates.
Gister 5 adressen gedaan. Een adres met 3 groepen verstandelijk beperkte bewoners(ik noem ze liever mentally challenged)
Nu weer verder met kerst!
Dankzij jullie HF leden kan dit nog in 2023/2024
"
“Bill kun je mijn dinges maken, daar gaat volgens mij zo’n je weet wel, knoop of zo in?”Man van 79 jaar, beginfase dementie. Hij kan mijn naam nog onthouden en klok kijken maar kan niet benoemen wat er aan zijn pols zat. Hij had een stijlvolle eerste quartz model. Batterij had gelekt en het glas was echt niets meer.
Heb hem dit horloge vanochtend gebracht in Delfgauw.
Hij was al aan het zoeken naar geld in zijn “achterdeurtje” geldpot. Heb hem uitgelegd dat er een groep mensen waren die soms horloges uitdeelden maar dat hij het niet moest zien als een aalmoes. Met een beetje morren nam hij hem aan en kreeg tranen in zijn ogen. Hij vroeg zich af waar hij het aan verdiend had…
Deze man heeft zijn hele leven gewerkt aan ondere andere, F16 wapensystemen op verschillende vliegbases in Nederland als onderofficier.
yup die doos "vol’ was van mij.
Deed er niks meer mee en weet dat jij er weer mensen blij meemaakt die het niet makkelijk hebben.
En zo krijgen die soms best nog wel goede horloges een 2e huis.
Zal hier de vrouw des huizes eens lief aankijken om een bestelling te "mogen"doen bij ome Ali.
Kan ik gewoon jouw adres opgeven als leveradres?
Altijd. Ben niet bang voor rolex dieven… Heb ik toch niet😉
Ik heb echt niets te klagen. Heb al mijn hele leven overwegend goede mensen op het levenspad ontmoet. En de paar nare individuen kan ik makkelijk afstrepen😉
Het was mooi spul hoor!
Dhl net voor de deur…
40 stuks. Wilde niet al mijn originele doosjes weggeven. Deze kwam direct uit China naar mijn adres.
Ik weet dus serieus niet wie de donateur is. Maar het helpt wel.
Dank je lieve donateur.
De gevraagde kinder horloges zijn binnen geschikt voor allen lhbtqar+ mensen enz😉 Ben er blij mee, ik had haast geen modellen voor de allerjongste. Er zitten zelfs armbandjes bij.
Met dank aan @LVA
Kreeg vandaag weer een pakje binnen. Ik kan weer wat kids blij maken.
Eerlijk gezegt weet ik niet meer van wie ze komen. Ze zijn direct geleverd uit china. Maar in ieder geval heel erg bedankt. Ik heb vandaag al 30 jongens horloges ingepakt. 15 meisjes horloges. En nog wat volwassenen horloges.
Santa Claus has not forget about the good work you have done for the children.