Graag gedaan. Hopelijk heb je nog iets aan de andere drie (desnoods als donor) en anders vinden die wel een andere weg ![]()
De grote-mensen-horloges heb ik nog wat reserve van. Maar ik ben door mijn kinderhorloges heen. Ik heb nog wat scholen op mijn verlanglijstje staan.
Als je overflow hebt of uit China voor een paar euro horloges wil/kunt scoren dan kan ik nog wat kids blij maken.
Maar ik heb niets te klagen hoor jullie zijn super gul geweest!
Bill
wat kosten die gemiddeld? anders sponsor ik er wel een paar met cash ![]()
Zo rond de 3-4 euro heb je kinderhorloges.
Frozen en spiderman enz
koop je er een stuk of 10-15 en ik betaal ze dan wel
Idem!
Gooi er gerust nog eens een tikkie in @BroederBill. Dat was vorig jaar ook best een succes meen ik me te herinneren.
Voor kinderen is er altijd wel wat over aan het eind van de maand.
kan ook natuurlijk…
Weggeefactie (kinder) horloges.
Als er weer mensen willen meedoen.
Dan zou het leuk zijn! Het leukst is als jullie opsturen of bestellen en hier laten bezorgen.
Bandjes heb ik nog genoeg, batterijen zijn altijd welkom.
Ik zorg ervoor dat het goed terecht komt. Is ook gelukt met alle puzzels.
Jullie kunnen ook via tikkie meedoen maar ik kan me voorstellen dat dat zo zakelijk lijkt. Ik probeer altijd toestemming te krijgen om foto’s te maken, zodat jullie ook zien waar alles terecht komt.
Hoi, wil je mij betalen voor Horloge uitdeel actie ? Ik dacht aan € 0,01, maar je kunt dit bedrag zelf veranderen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
Overgemaakt ![]()
Super bedankt, sommige mensen zijn wel heel snel.
Gestort !!!
Zat toevallig net de posts hierboven te lezen, graag gedaan en weet dat het via jou altijd goed terecht komt ![]()
Check, gedaan!
![]()
Wij hebben jou te bedanken Bill
Mooi initiatief, gedoneerd!
Geregeld Bill, keep up the good work!
En 4 meisjes horloges per post onderweg, hebben wel nieuwe batterijtjes nodig maar dat is vast geen probleem
Super mensen! Kan vanavond al 50 kinderhorloges bestellen.
Super lief!
Bill
Batterijen kom ik een heel eind. Gaat lukken.
![]()
![]()
![]()
![]()