Mooie actie weer Bill ![]()
![]()
![]()
Herstel. Dat worden al 75 horloges. Dat zijn dan 2 klassen! Dat gaat heel goed.
Heel mooi initiatief Bill. Dank je wel! Gedoneerd.
Jullie blijven toch een bijzondere groep mensen😱
En nog een paar horloges erbij. Mooi initiatief! Dankjewel, Bill!
En nog een paar kids blij mee gemaakt.
Keep up the good work Bill.
![]()
Echt super iedereen. Bedankt. Met wat ik nog op voorraad had/heb kon ik nog. 14-15 volwassenen blij maken. Waarbij ik nog 5 horloges heb liggen die ik nog in orde kan maken. Batterijen, bandjes en polijsten. Mijn ultrasoon draait overuren. Veel bandjes met veel DNA materiaal erin🥴 krijg ik weer mooi schoon en glimmend.
Maar met deze giften kan ik in ieder geval naar wat klassen en ik koop wat casio(achtige) horloges voor wat stoere cliënten op een dagbestedingslocatie.
You made my day!
Helemaal. Niet te complex. Als ze eenmaal ingesteld zijn hoef je eigenlijk er niets meer aan te doen. Je hebt ook vergelijkbare uit de middle kingdom en timex heeft ook de t80 ook lekker basic. Ik heb al een paar van deze uit mijn eigen verzameling geplukt omdat ze ook sterk zijn.
Dus die zitten nu ook netjes in een doosje.
Top!!
Ik stuur je een PB
Super!
Mooi initiatief ![]()
En natuurlijk overgemaakt, succes Bill !
Ik doe ook weer een duit in het zakje. Mijn overflow heb je pas al gekregen maar heb nu de vrijheid genomen om zelf iets te bestellen. Zodra het binnen is stuur ik het weer naar je op.
Leuk weer! Zat al te twijfelen om een paar simpele zelf te bestellen, maar toch maar gewoon bedragje overgemaakt dan kun je zelf kiezen wat het beste uitkomt. Erg leuk dat je dit doet!
Mooie actie🙏! Overgemaakt.
Ik waardeer het en kleine of grote bedragen is niet belangrijk. Het komt een heel eind zoals je ziet.
Alleen het feit dat er nog mensen zijn die snappen dat geven vaak nog leuker is dan ontvangen is verfrissend.
Alleen al hierom steek ik er met liefde geld en tijd in.