Goedheid op HF

Gruwelijk :metal:

2 likes

Dankjewel voor het delen. :+1:
Mooi forum inderdaad.

2 likes

Het laatste wat ik gehoord heb, is dat hij het grootste deel van zijn collectie verkocht heeft.

2 likes

Leuk om dit te lezen. Iets weggeven levert soms nog meer op dan iets verkopen!

5 likes

Bedankt voor het delen. Super actie, kan niet anders zeggen.
Het is net een beetje de relatie tussen broers hier af en toe op het forum, elkaar de hersens in slaan maar er wel voor elkaar zijn :rofl:

4 likes

Voelt als een warm nest vind ik.

3 likes

Prachtig gebaar, veel plezier met het horloge :+1:

3 likes

Dat was me bekend, en jammer natuurlijk dat hij om die reden weg is gegaan.

Dat verbaasd mij, hij was een echte liefhebber met een grote zeer gevarieerde collectie. Dan hoop ik dat de enige reden is dat hij wat wil afbouwen en niet omdat het moet.

Ik hoop dat het hem goed gaat, het is een aardige vent lijkt mij.

2 likes

We hebben nog vacatures(70.000 vacatures)
32 uur onregelmatig werken. 2100-2300 euro netto. Ik klaag niet

4 likes

Kreeg gisteren van mijn buurman 6 biertjes en moest gelijk aan dit topic denken :wink:

Werk zelf ook al jaren in de zorg en hij kwam deze biertjes tegen dus besloot om ze voor mij te kopen .
Er zijn echt nog steeds mensen die ons beroep kunnen waarderen.

16 likes

Zeker :+1::relieved:

6 likes

@Apeks zondag

2 likes

@jurk, het is idd een zonnige dag :sun_with_face: :smiley:

2 likes

Wacht maar :crazy_face:
Heb nu al zoveel voorpret. :rofl:

2 likes

Bedankt @Apeks
Super mooi. Genoot al van het erop wachten en het uitpakken. Vroege kerst dit jaar…
Ik moest mijn vrouw bewijzen dat ik geen aankoop had gedaan🤭

46 likes

Super man :smiley:
Ben blij dat hij bevalt en dat ie goed aangekomen is.
Veel draagplezier :+1:t2:

8 likes

Gaaf, veel plezier er van!

2 likes

Had dit topic gemist vanwege vakantie, maar kom er dankzij het eiland toch nog bij. Mooi gebaar en mooi horloge! Veel plezier :slight_smile:

2 likes

En toen kwam de kerstman in de vorm van @Apeks. Elfje postnl stond plots voor de deur met een cadeau. Ik mag hem niet openmaken tot kerst… Ook niet stiekem. Moeder de vrouw houdt het in de gaten.
Bedankt kerel voor dit onverwacht genoegen.

Dadelijk voorzichtig schudden en knijpen😛

8 likes

Nou, het is meer een gezin met meerdere kinderen waarvan er 2 het constant voor de anderen verpesten. En als papamod dan boos moet worden omdat de kinderen met de vlaggetjes hebben gezwaaid, dan gaan ze boos naar boven. En komen omgekleed terug om het helemaal te laten escaleren.

3 likes