Wordt tijd dat er iets jouw kant op komt.@apeks Ik heb voornamelijk eenvoudige horloges. Maar laat eens weten wat je zoal leuk vindt.
Wie goed doet goed ontmoet. Veel plezier ervan Bill
Hij staat mooi te wachten onder de boom
Geniet er van. Het is mijn kleinigheidje voor jou als superheld voor de maatschappij
Misschien kun je zijn kont eens wassen?
Grapje hoor! Door dit soort topics voel ik me trots op HF
BroederBill laat in de stip/puzzel zijn billen al zien
Zolang hij het zeepje niet laat vallen gaat alles goed…
Tijdje geleden was ik bezig om twee “witte” Timexjes weer wit te krijgen
@Loderoelofs vond dat ik er ook maar een oranje exemplaar er bij moest hebben, die had hij nog liggen.
Hij wilde er niets voor hebben maar als tegenprestatie moest ik hetzelfde voor een ander doen.
In het verpleeghuis heeft een oude man nu een ‘zondagse’ zakhorloge.
Vandaag kwam TNT een pakketje brengen, ik vond hem best zwaar voor een plastic horloge.
Hij had wel gezegd dat er een ‘kleinigheidje’ bij zat. Ik stond even te kijken toen er een Vostok scuba nog in folie erbij zat.
Onwijs bedankt Lode. Heb hem direct op maat gemaakt.
Graag gedaan Bill, geniet er van.
Dit zijn toch de verhalen waar je energie van krijgt. Sowieso gewoon hartstikke leuk om eens belangeloos wat voor de medemens te doen.
Mooi verhaal Bill en prachtig gebaar Lode!
Ik denk dat er nog legio voorbeelden zijn binnen HF die nooit benoemd zullen worden. Ook dat siert mensen!
Absoluut Bill. Maar het is ook mooi om jouw posts gelezen te hebben waar het enthousiasme en de dankbaarheid van af spat.
3,2 kg aan horloges…
@laurentiuss stuurde me vanuit het niets een bericht of ik hem even wilde bellen. Hij gaf aan dat hij een omslag maakte in zijn verzameling en dat hij wat overloop had. Hij vroeg me of ik nog steeds horloges gebruiksklaar maakte. En ze richting mensen schuif die wel een ‘upje’ nodig hebben. Mede door HF leden zijn er nu zo’n 155 stuks uitgedeeld.
Zomaar, verloot, als prijs voor wedstrijdjes winnen, bingo enz.
Kansarme kids, verpleeghuis bewoners en ‘mentally challenged’ jongeren en volwassenen. Kids die nu opeens wel snappen waar de handen van een horloge voor dienen. Opwinden van een horloge. Verschil tussen AM &PM. Een automatische horloge versus solar of kinetic.
Bedankt allemaal.
Heel egoistisch heb ik de MOMO voor mezelf gehouden, uiteraard na overleg🤭. Maar er liggen nu nog Seiko, citizen, Casio, Chinezen enz te wachten op batterijen en nieuwe glaasjes. Dus ik ga weer aan de slag.
Ach weet je Bill jij doet er nog iets goeds mee en bij mij (denk bij veel van ons?) liggen ze alleen maar stof te vergaren.
En wanneer jij dan iemand om wat voor reden dan ook weer blij kunt maken is mijn dag ook weer goed.
Ik vind wat Jurk vindt
Ik vind wat denk ik iedereen vind. Chapeau!
Nou vd laatste zending van @laurentiuss en wat ik nog zelf had, heb ik in totaal 21 horloges toonbaar/werkbaar gekregen.
Glaasjes vervangen bij de quartz horloges werd iets teveel gedoe en te prijzig. Dus een aantal zijn nu reserve onderdelen geworden. Maar de bandjes zijn altijd handig.
Mijn luxe doosjes raken nu wel op. En ik heb ook wel wat doosjes die ik toch voor mezelf wil houden.
Zo jammer dat ik geen foto’s online kan zetten met blijde gezichten. De privacy(Avg) wetten zijn streng. Wel krijg ik tekeningen van de ontvangers of zelf gemaakte horloges van eierdozen. Kreeg zelfs een Canadese vlag, geplastificeerd, die ik perse aan de binnenkant van mijn achterraam van de auto moest plaatsen. Hij controleert het nu dagelijks.
Een andere HF lid heeft nu ook een pakket klaar. Ik ga nu kijken of ik wat kinder horloges kan scoren. Vooral frozen is populair, Disney sowieso.
Zal wel een bestelling bij Ali worden😁
En daar doen we het voor, blijde kindergezichten.
Toch?