Goedheid op HF

Nou, het is net een steentje gooien in stil water. Je krijgt er toch golfjes van die ver reiken.

Postnl kwam wat brengen namens @Gup
Die dacht gewoon, ik stop nog nieuwe, of bijna nieuwe horloges in een fruit doos of zo. Duidelijk incognito. Kerel bedankt.

Super. Ik hoorde van plaatselijk school (vooral jongens, autotechniek)met wat meer ouders die het niet ruim hebben dat ze het leuk zouden vinden om de jongens iets te geven als ze hun diploma s krijgen uitgereikt. Ik duik daar even in of het wat is. Zelf denk ik dat de oudere jongeren alleen maar ‘smart’ horloges willen…

Maar het wordt vervolgd.

Van de week kreeg ik en alle collegae de gedragscode van mijn werk, een e-learning module waarin staat dat we geen dingen mogen geven aan bewoners (ongelijkheid/jaloezie)

Zucht… Het slaat soms echt door. De regelgeving.
Ben alweer creatief aan het denken hoe ik dat gezeur kan omzeilen

11 likes

Gedragscodes en werk… Ik mag van mevrouw de huisarts niet meer met die combinatie bezig zijn. Had allergie uitslag van top tot teen en de hoorntjes op mijn kaal hoofd namen flinke proporties aan :japanese_ogre:

1 like

Bij mij is het een combi van gedragscode en Privacy (AVG) wet. Blijkbaar ben ik een half jaar geleden een datalek geweest. Ik was helemaal enthousiast ik dacht een leuke nieuwe functie te hebben :grin:
Ik had niet eens door wat ik verkeerd gedaan had. Ik was binnen het netwerk naar een dossier gegaan waar ik als ouder toegang tot heb maar ik had het niet via een externe inlog gedaan maar via de interne ingang. Oeps. Dus ik ben via de achterdeur gegaan ipv door de voordeur. Uiteraard was ik super schuldbewust en vond ik het fijn dat ik er iets van had geleerd…:grin:

3 likes

Gewoon iedereen iets geven?

1 like

Dat is idd een uitdaging

1 like

Wat een top topic is dit. Zoveel belangeloze vrijgevigheid is mooi om te zien.

2 likes

@Langelambal

Dankjewel, attent dat je er ook batterijen bij voegde.
In combinatie met wat skmei horloges voor de de stoerdere kids (namaak Casio) en nog 3 HF leden die niet genoemd wilden worden. Gaan we sowieso 1 of 2 klassen blij maken. Één in Spijkenisse en één in een bepaalde wijk in den haag/scheveningen.

Het HF is toch een bijzondere groep mensen…

24 likes

Vandaag weer een doosje binnengekregen. @Hansi1959 had het al eerder verzonden, maar om de één of vage reden was het teruggekomen. Maar hij gaf het niet op en stuurde het wederom. Ook de tweede keer snapt PostNL niet hoe je iets achterlaat in een pakketten automaat. Leuk om het erin te stoppen maar stuur dan vervolgens wel de klant de pincode om het te pakken…
Zoals je ziet zal er wel een strijd losbreken om de mac Donalds horloge. Mede door een kleine bijdrage van Hans zullen er ook wat nieuwe ‘frozen’ uurwerken komen.
Nogmaals iedereen bedankt die zichtbaar en soms niet zichtbaar meedenken/helpen. Intussen heb ik toch toestemming gekregen om ze toch uit te delen aan de wat lagere niveau bewoners die niet jaloers gaan doen.

15 likes

Client gaf toestemming deze te plaatsen. Ze w

as er helemaal blij mee. Deze dame maakt via thuiszorg huizen schoon met een gemeentelijke uitkering. Een horloge zat er al jaren niet in.

28 likes

Deze zijn onderweg. Dat worden veel lachende gezichten. De dames komen er wel openlijk voor uit dat ze frozen gaaf vinden. De jongens proberen altijd stoer te doen dat ze er te groot voor zijn maar de doos is uiteindelijk altijd leeg.:rofl:

Dank je

@GiveMeYourDough

16 likes

Prachtig initiatief u is n goed mens :kissing_heart:

7 likes

Bedankt, maar eigenlijk het gehele forum heeft een aandeel. De positieve bejegening richting elkaar maakt dat dit mogelijk is. Ik zie veel ‘gunfactor’ richting elkaar. En heb dat zelf ook van van dichtbij mogen ervaren. Vooral de humor is een leuke afleiding!
Chapeau allemaal!

Bill

9 likes

Mooi om te zien dat ie zo goed terecht is gekomen!
Bedankt Bill!

3 likes

Meer dan welkom. Al komt er maar op één gezicht een glimlach :hugs:

5 likes

Net een aanvraag gekregen voor horloges voor een bso met kinderen die bijvoorbeeld geen fatsoenlijke jassen hebben. Dat wordt subtiel prijsvraag of bingo met ‘toevallige winnaars’
Met sinterklaas ga ik met pieten langs een aantal adressen aangeleverd door gemeente of andere hulpverleners. Uiteraard wordt het wel eerst gevraagd of ze het waarderen

11 likes

Echt een prachtig initiatief! Word er zelfs stil van. Chapeau!

4 likes

Heel mooi dit! Bedankt voor het initiatief.

Ik heb mijn gehandicapte broer (woont in een instelling) een Casio cadeau gedaan met legerprint. Steeds als ik hem zie heeft hij trouw zijn horloge om. Doet me goed!

7 likes

Deze is bij een leerling terechtgekomen op mijn werk die het best zwaar heeft met zijn opleiding maar ook in zijn leven. Hij durfde het niet te laten zien omdat ik hem bij HF had geïntroduceerd.
Maar deze was ook zeer welkom dankjewel…forumlid

14 likes

Hoop deze op te knappen voor 3oudere mannen

7 likes

Bedankt Bill. Ben er zeker blij mee. Hij ziet er nu zo uit

Orginele band bewaar ik netjes.

25 likes