Goedkoop blijkt duurkoop

Excuses ik was in veronderstelling dat het een pre bond was :yum:

1 like

Als dat alleen na openmaken zichtbaar is, en het horloge wel goed werkt, kan je er ook voor kiezen het zo te laten. Over een paar weken ben je dat weer vergeten en heb je een fantastisch horloge om je pols. Stopt ie over een tijd alsnog, dan kan je er dan altijd nog een nieuw uurwerk in (laten) zetten.

1 like

Ja, dat heb ik ook overwogen, maar als ik 'm ooit verkoop wil ik de koper niet met zo’n risico opzadelen. Nu hij daar toch ligt maak ik 'm liever helemaal in orde.

1 like

Update: het horloge is terug van Omega. Het is nieuw opgemaakt en ziet er weer fantastisch uit. De bezel en de bijbehorende veer zijn ook vervangen. Echter, na een paar zware rondjes gedraaid te hebben is de bezel nu onmogelijk nog verder te draaien. Het echte probleem is dus niet verholpen. Daarnaast verspringt de datum nu om 23:00. Ik vrees dat deze nog een keer terug moet :frowning:

3 likes

Benieuwd wat ze er dan daadwerkelijk aan gedaan hebben. Hij zou IMO als nieuw weer terug moeten komen! Dus gewoon melden waar je hem hebt weggebracht.

1 like

Find your

Catawiki, de Primark van het Internet :sunglasses::thinking:

1 like

Ja ècht! Ik heb de onderdelen die vervangen zijn in een zakje meegekregen. Keek net even naar de bezel om te zien of daar slijtsporen te zien zijn, maar wat schetst mijn verbazing: dat ding is niet echt. De cijfers zijn veel te dik en lomp erop gedrukt in vergelijking met de nieuwe bezel.

De bezel is dus al eerder vervangen door een imitatie-exemplaar. Het zou me niets verbazen als ze daarbij iets verkloot hebben waardoor nu ook de originele bezel niet meer loopt.

1 like

Catawikwie???

Nneeeuuu dank ieeee.

Gratis nog nie…t

Een dichter of zelfs rijmer zit er niet echt in bij jou, denk ik.

En gratis mogen ze het altijd opsturen, no stress

Jammer dat het gelijk persoonlijk moet worden.
Ach ja.

Als ze je iets gratis opsturen en je moet dan 1k investeren om nog niks te hebben, dan zou ik er niet blij van worden. Jij wel kennelijk. Een kinderhand is…

En de soap gaat verder: ik draag het horloge nu iets meer dan 2 weken en het loopt al 5 minuten achter :astonished: Morgen gaat het weer naar de juwelier en wordt voor de 3e keer opgestuurd naar Omega. Ik had verwacht dat na een onderhoudsbeurt het horloge weer helemaal goed zou werken. Dat het nu voor de tweede keer terug moet vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.

1 like

Dat is idd spijtig om te lezen, helaas zit het je mbt dit horloge niet mee. Hopelijk kun je er straks alsnog van gaan genieten.

1 like

You win some, you lose some …

Gelukkig dat je garantie op de reparatie hebt… natuurlijk wel vervelend dat je hem iedere keer kwijt bent

Balen zeg. Sterkte!

Niet Omega waardig zou je haast zeggen. Heb je een foto van je Omega…? Ben wel benieuwd. Onderstaand een foto van mijn Omega quartz.

1 like

Nee hoor. Het is zeker niet standaard dat veer met bezel vervangen worden. Bij een service beurt vervang ik nooit de bezel. Dat zou onbetaalbaar worden!
Veer is niet veel is tientjes werk.

1 like

Vaag… de juwelier zei, dat de bezel gelijk mee werd vervangen, maar waarschijnlijk had hij al direct gezien dat dat een “aftermarket” onderdeel was en was te beleefd om dat te zeggen :smile: Beetje jammer dat de veer zelf pas bij de tweede beurt werd gedaan, maar inderdaad: zonder de bezel nogmaals te vervangen.

2 likes

Mooi horloge! Die dot markers zijn fantastisch! Dit is de mijne:

6 likes

Nouja, ik heb straks wel lekker veel travel cases :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes