Goedkope horlogebandjes go or no go?

Scheelt natuurlijk ook dat het geen horloge is van 10 duizend euro, maar om en nabij de 5-6. Is de verhouding weer wat beter :wink:

2 likes

Hangt er van af waar je inkoopt…

Listprice +10K euro… In Roermond outlet toch nog een 7800 euro…

Of zelfs: Chrono24

Maar dat maakt niet echt uit, het gaat er om dat je perfect op een Omega van 6K een bandje kan monteren van 20 euro.

1 like

Joh, ik heb een moment gehad dat ik besloot nato banden te dragen op de Aquanaut :joy:

1 like

BMWX6M met een toffe Montblanc op een cheap ass bandje in een Fiat,…

Kan prima

3 likes

Een goedkoop bandje op een duur horloge kan prima. Maar een nato, goedkoop of duur, ziet er nooit uit.

3 likes

Fiat 500 met 900cc…

Net iets anders dan de BMW met 4,4i en 555 pk :wink:

Helemaal mee eens, ik vind zo’n Nato strap toestanden maar niks. Begrijp niet wat men daar zo leuk aan vind, maar ieder zijn ding.

Ik ook niet, maar toch ga ik me daar volgend jaar eens aan wagen met de hfle2019 die op zo’n ding geleverd wordt. Gelukkig is een bandje zo te vervangen.

1 like

Inderdaad voor ieder zo zijn eigen ding! De afwisseling spreekt me wel aan en gelukkig heb je een bandje zelf ook zo verwisseld. Daarnaast denk ik dat de meesten op dit forum ook makkelijk kunnen afwisselen met een andere klok :wink:.

Ook maar een mening :roll_eyes:

Waar haal je de korting vandaan?:stuck_out_tongue:

Edit: Nevermind, heb het gevonden! Voor mensen die nog zoeken, kortingscode: Black

1 like

Inderdaad.
Alleen maar droge feiten wordt het forum ook zo saai van :sunglasses:

1 like

Ik zeg dat omdat ik het zelf wel vaak heel gaaf vind staan, zowel op mijn Rolex GMT als Airman. Maar ieder z’n meug natuurlijk.

1 like

En?

Nog niet besteld. Bij mij is niet zo veranderlijk als de horlogeplannen die ik heb :grin:

1 like

Bij cheapestnato kom je 1,2,3 keer maar geen 5 keer. Blijft me verbazen wat een rommel ze afleveren.

1 like

Chinees bandje op Chinees horloge, zit heerlijk niets mis mee :yum:

1 like