Goedkope horloges onder 150 euro

Leuke horloges. Maar ik kan me niet herinneren dat die Certina nieuw ooit voor onder de 150 Euries werd aangeboden. En ik begin al best oud te worden. :grin:

3 likes

Ik heb even gecheckt. Maar ik heb geen horloges meer van onder de 150 Euro. Die zijn in de afgelopen jaren allemaal weggesaneerd, toen ik van ruim 20 terugging naar 9 horloges. Ben ik nu een watchsnob? :thinking: :wink:

1 like

Zolang je niet neerkijkt op mensen die ze wel dragen niet.

1 like

Ik zie ook niet nieuwprijs staan in de openingspost😏

1 like

Twee stuks, welke ik regelmatig draag …

4 likes

Nee haha, die heeft de Vostok 710. De skyliner heb ik goedkoop gekocht en opgeknapt. Toen nog een originele stalen band gevonden.

1 like

Wat is die explorer hommage eigenlijk?

Een vijfje met saffier, solid bracelet en Explorer stijl plaat en wijzers!

1 like

Owja;

Laatste is wel weg

4 likes

Nee, dat laat ik aan anderen over.:wink:

Wat was er uiteindelijk met de KQ aan de hand?

2 likes

Voor een paar knaken uit het blauwe deel geplukt, lekkere zomer beater voor weinig.

5 likes

Contactje voor de batterij was krom ofzo… Juwelier heeft het voor de nieuwe eigenaar snel recht gezet en hij loopt weer als een zonnetje. Binnenkort maar weer eens buyee afstruinen.

1 like

Klopt! Die Certina (maar dan op leer) was mijn eerste horloge; 375 eutjes nieuw bij de AD destijds.

Edit: zie nu de opmerking over nieuwprijs. Kan natuurlijk best voor rond de 150 gekocht zijn tweedehands.

1 like

Deze drie👌🏻

5 likes

Dat klopt, die heb en draag ik nog steeds. Erg gave mod van Yannick.
Skindivertjes zijn sowieso leuk. Juist ook in de lage budgetten zoals het vintage ancre-tje

4 likes

Omdat ik per se een regulator wilde:

Vintage. Is zo’n 30 jaar mijn enige horloge geweest:

En mijn klusser. Meer dan 10 jaar oud en nog steeds up&running.

4 likes

Onder de 150, jazeker. Doosje vol G-Shocks. Super leuk spul :ok_hand:

10 likes

Enkele hebben wel een batterij nodig.

4 likes

Hahaha. Dat snap ik. Ben er ook nog steeds erg blij mee. Die Vostoc met blauwe bezel is ook weer erg vet gedaan hoor. Misschien nog wel mooier😍

1 like