Goedkope horloges onder 150 euro

Wie kan erg gelukkig zijn met de goedkoopste horloges in zijn collectie ongeacht of je verder nog veel duurdere horloges hebt?
Bij mij begint het met deze.

6 euro.
12 euro.
15 euro.

26 euro.

50 euro.

90 euro.
130 euro.

150 euro.
Ik ben ook met deze goedkope horloges heel gelukkig.:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

25 likes

Onder de 150? Nee hoor, heb ik helemaal niks van

9 likes

Sinds kort weer opnieuw verliefd geworden toen ik er een rubber band op heb gezet :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

4 likes

Mijn buiten werk beater maar stiekem gewoon echt een heul fijn horloge :wink:

3 likes

Genieten!

6 likes

Zijn er ook dure horloges onder de € 150 ?

:wink:

3 likes

Goedkoop, helemaal niks mis mee. Alleen wel jammer als de design afdeling wegbezuinigd wordt en het alleen maar kopieën van anderen zijn :innocent:

2 likes

Deze nog in bezit.

Ook genoten van deze exen.

4 likes

Niet veel meer tegenwoordig.

Maar toevallig vandaag wel een onze pols

7 likes

Die Russen zijn nog niet zo duur!

5 likes

niks mis mee

bedoel je denk ik?

Dat klopt. Ik heb het aangepast.

Hahahaha 1 woordje verschil, hééél andere lading. Kon het al niet plaatsen bij jou :blush::wink:

2 likes

Ik heb nog een ouwe vintage Frankenpoljot die ik bijna nooit draag. Ding zou weg mogen, maar da’s dan ook direct het enige horloge wat ik in die categorie heb. Verder begint het bij 240 voor een Mini Turtle die tegenwoordig alleen nog maar voor 500 op de baai te scoren is.

Er is een eerste Amphibia onderweg, omdat ik nieuwsgierig was. Dat wel. Misschien dat ik over 2 maanden mee mag doen hier.

1 like

Het hoeft allemaal niet duur te zijn om te genieten van de hobby. @PaulusB herkent er ook nog een die ik mis :wink:

7 likes

Jazeker wel. Sterker nog, onder de 30 gekocht.

Even zo snel geen foto dus van het www

A158WEA-1EF

5 likes

Woa, die king quartz is echt prachtig :heart_eyes:. De skyliner ga je denk ik niet meer vinden voor dat bedrag :slight_smile:

1 like

Die king quartz was heel gaaf maar stopte ermee. Was iets heel stoms uiteindelijk dus eigenlijk spijt…
Die skyliner is ook erg leuk😁

1 like

Aa dat is dus die naar @PaulusB is gegaan?

Skyliners gaan echt voor bizarre bedragen tegenwoordig op Japanse veilingen. Vraag me af waar die mega stijging van komt maar seiko is behoorlijk in de lift

1 like