Goedkope horloges

Hallo allemaal, ik heb een vraagje.

Wie weet een goeie groothandel die goedkope horloges heeft voor mij? Ik ontwerp nl sieraden en heb grote afname van mijn horloge ontwerpen. Maar inkoop zijn ze best prijzig waardoor ik genoodzaakt ben om de normale prijs te betalen voor horloges. Dit wil ik graag veranderen maar wie oh wie weet voor mij een paar adressen waar je in één keer zeg maar 10 horloges in kan kopen voor een laag bedrag? Ik had er ooit 1 gevonden waar ik horloges voor 2,40 kon inkopen maar ben zijn adres kwijt. Ene Bart heette hij. Help alsjeblieft.
Willen jullie een idee krijgen van wat ik maak en wat voor soort horloges ik bedoel neem dan even contact met mij op of kijk anders op mijn website. Weet niet of ik dat hier mag plaatsen zo niet dan hoor ik het wel.
www.mijouxdesign.nl is het adres.

groetjes Mijoux Design

Wij zijn ook wel nieuwsgierig, horloges van 2,40 van ene Bart
geeft hij daar nog garantie op ? en zitten ze in een mooi horloge kistje.
benieuwd hoeveel hij daar nog op verdiend
probeer het anders eens op eBay Nederland ,daar bieden ze vaak partijtjes
aan,
We hebben hier eigenlijk alleen een beetje verstand van de wat duurdere horloges, zeg maar vanaf 240 euro

groet, André

Echt niet! Ik heb wel eens slopers gekocht voor een euro per stuk. Bij de Rikketik… :smiley:

Mijn goedkoopste horloge is 128 euro en dan maak ik ook meteen een stap naar de 400 euro en hoger.

Mvg Dennis.

Mijn budget ligt ook niet extreem hoog. Maar ben wel zeker een horloge liefhebber.

Gr Lampie

maar ja ik heb ook nog een dure hobby :wink:

Hoezo weer uitkraamt Geert ?

een goedwerkend (vintage) horloge voor 2,40 euro ?
en er zouden genoeg forummers die daar verstand van hebben.
dat is pas bullshit

Ik heb niet de indruk dat Mijoux het hier hier over ““slopers”” heeft,
maar eerder over nieuwe chinese Quartz horloges.

André

Jongens toch. Allemaal misverstanden!
“Water under the bridge” zou ik zeggen.