Goedkope horlogewinder

Hallo,

Ik heb enkele weken terug een watchwinder besteld via ebay.de, was al een tijdje op zoek eigenlijk, maar vond de prijzen zo rond de 150 toch redelijk wat geld. Daar op een simpel model gevallen die te koop wordt aangeboden aan de prijs van slechts 47 euro; Pakketje na enkele dagen al thuis ontvangen, en moet zeggen, ben aangenaam verrast, omhulsel is wel imitatie hout, kunstof met zwarte piano lak, maar het ding doet wat hij moet doen en in alle stilte! Dit model is kan wel slechts 1 automaat opwinden.
Misschien hebben jullie hier iets aan.

Groeten
Steph

Is een leuk verhaal, maar het wordt voor anderen bruikbaarder met naam/ merk/herkomst en wellicht een foto. Veel,plezier ermee!

hans

link ?

Sorry,

Staat momenteel nog op Ebay.de
De verkoper is einfach gekauft, en wordt tegen onmiddelijke verkoopprijs aangeboden van 47 euro, de verzendingskosten waren 9,90 euro voor dit pakketje, geleverd door DHL.

Ik ben niet zo handig in het toevoegen van fotos, mijn excuses hiervoor.
Je gaat even naar ebay.de, en tikt in uhrenbeweger

Met vriendelijke groeten
Steph

In mijn zoektoch naar informat over het zelf maken van een horloge winder stuite ik op dit onderwerp. Stephan bedoeld volgende verkoper. Ik denk dat ik er zelf ook een ga aanschaffen.
http://cgi.ebay.de/D-Tech-Profi-Uhrenbeweger-NEU-UVP-149-KNALLER_W0QQitemZ270093076581

Dag Paul,

Inderdaad, dat is beschreven horlogewinder. Ben er tot op heden zeer tevreden over, en zou zeggen, voor die prijs kan je hem zelf niet maken. Na betaling via Paypall had ik hem de week nadien in huis geleverd door DHL.

Groeten
Stephan

Best mooie winder voor weinig geld . Ik heb er meteen gisteren een besteld. Ik kwam bij de betaling wel een probleem tegen Bij het electronisch geld overboeken moet je de BIC code van de Deutsche bank in Bonn invoeren. Nu staan op de website van de verkoper bij deze code alleen letters. Je moet bij de laatste drie XXX een nummer invullen.
Ik weet het nummer echter niet.Hebben jullie enig idee wat je daar moet invullen?

Alexis

Best mooie winder voor weinig geld . Ik heb er meteen gisteren een besteld. Ik kwam bij de betaling wel een probleem tegen Bij het electronisch geld overboeken moet je de BIC code van de Deutsche bank in Bonn invoeren. Nu staan op de website van de verkoper bij deze code alleen letters. Je moet bij de laatste drie XXX een nummer invullen.
Ik weet het nummer echter niet.Hebben jullie enig idee wat je daar moet invullen?

Alexis

BIC codes verschillen per Bank, gewoon opvragen bij de verkoper.
Als je bij de Rabo Bank (tu) alleen het IBAN nummer invult van de begunstigde,
word de rest automatisch ingevuld door het systeem, dus Swift / Bic ,naam + adres bank en andere relevante info
in het IBAN nummer zit alle info al gecodeerd opgeslagen,

André