Goedkope vakantieduiker

Ik was op zoek naar een leuk vakantiehorloge. Hij mocht niet meer dan 30 euro kosten. Het moest een duiker zijn en ik wilde een gele wijzerplaat. Lekker zomers. Ik ben geslaagd. Timex is een zeer goedkoop merk maar wel betrouwbaar. Bovendien heeft deze het beroemde Indiglo. Met een druk op de knop wordt de hele wijzerplaat verlicht. Een complicatie die nog niet in de verzameling zat. :wink:
Wanneer hij binnen is maak ik wel een paar leuke fotos. Dit is hem…

tjonge voor dat geld ik vind het wel wat hebben hoor leuke klok

Leuk ding!

maar waar heb je die vandaan voor 30 euro? Zie ze wel staan maar dan voor dubbel.

Komt wel een beetje verzending bij maar hier is hij te koop. Goekoop adresje. http://shop.ebay.nl/fitz.../m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Mijn beste,

Ziet er buitengewoon goed uit deze Timex.
En inderdaad, een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuk (tu) Inderdaad lekker zomers. Als je nu iets zomers zoekt, ga je naar Zuid Amerika binnekort, gok ik?

Groeten,

M.

zul je in Italie wonen, dan krijg je hem niet :slight_smile:

I’m very sorry but I will not be able to ship this watch to Italy, Mexico or Turkey

Tja, Italianen… :slight_smile:

MartinB Schreef:

Leuk (tu) Inderdaad lekker zomers. Als je nu iets
zomers zoekt, ga je naar Zuid Amerika binnekort,
gok ik?

Groeten,

M.

idd dat ligt in de planning…Dom Republiek…

Lekker zomers? ? ? Waar gaat meneer op vakantie als ik vragen mag?

Wreckless Schreef:

Lekker zomers? ? ? Waar gaat meneer op vakantie
als ik vragen mag?

Even 2 posts terug kijken…

In die vochtige warmte van de Dom. Rep. kun je wel een duiker gebruiken!
Ik ken deze Timex trouwens. Die heb ik vorig jaar voor mijn broer gekocht. Ik vond het een solide klok, afgezet tegen de prijs die je betaalt. En mijn broer is er nog altijd heel blij mee! (tu) En Indiglo is ideaal.

Beetje fel voor mijn smaak, maar wat een prijs/kwaliteit verhouding zeg. En nog met extra complicatie ook!

M’n handen jeuken weer. Vroeger zou ik deze gelijk gekocht horen:
http://cgi.ebay.nl/Expedition-Timex-I-Control-Mens-Watch-White-Face_W0QQitemZ370278714173QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item563654cb3d
Ideaal voor op vakantie. Niet te duur, indigo zeer fijn voor in 't donker, en met alarm! Heb je meteen een wekker bij de hand. Alleen jammer van leren bandje, is wat minder fijn met water.

Tegenwoordig draag ik echter met veel plezier m’n Casio Pathfinder op reis.

koopje voor toch een kwaliteits merk !

goed gedaan,

Ik heb hem binnen en ben erg verrast over de kwaliteit. Hij voelt erg solide aan en je merkt gewoon dat je een volwaaardige duiker in je handen hebt. Zelfs de lunette is voorzien van lume. De secondewijzer wijast precies de indices aan. Ook is er nog een heel mooi systeem waardoor de band niet uit het lusje kan glippen. Echt value for money dit. Wat een lol kan je hebben voor 30 euro. Ik ga Timex eens wat meer volgen…

Let op het nippeltje…

En vast zit het…

Doe het licht 'ns uit ! :smiley:

Ik bedoel: kan je eens een INDIGLO foto posten ???

( Mijn bankkaart kan zich weer niet RUSTIG houden !!! :wink: )

Ik ben gek op goedkope duikers! Mijn favo is toch wel de Casio Marlin MDV-102. Op een Bond Nato strap wel te verstaan :slight_smile:

Marc-B1 Schreef:

Doe het licht 'ns uit ! :smiley:

Ik bedoel: kan je eens een INDIGLO foto posten
???

( Mijn bankkaart kan zich weer niet RUSTIG houden
!!! :wink: )

Dat is lastig want zodra je de knop los laat gaat het licht weer uit. Maar het is een hele leuke feature. Misschien kun je op Youtube iets vinden.

Daar ben je voorlopig niet vanaf hoor.
Ik heb jaren een timex gehad, gedragen op zee, zout water, verf op terp. basis, zand zee bier noem maar op en hem later aan mijn broer gegeven, die gebruikte hem ook altijd, werk (toen nog slagerij) golf, paardrijden.
En heeft hem weg gedaan omdat het bandje scheurde, net toen de batterij leeg was.

In 10 jaar, 1x batterij vervangen

Edit: owja, het is een Dreskiwatch, dus na de vakantie te koop, voor mijn zoon :slight_smile:

pimobiel Schreef:

Daar ben je voorlopig niet vanaf hoor.
Ik heb jaren een timex gehad, gedragen op zee,
zout water, verf op terp. basis, zand zee bier
noem maar op en hem later aan mijn broer gegeven,
die gebruikte hem ook altijd, werk (toen nog
slagerij) golf, paardrijden.
En heeft hem weg gedaan omdat het bandje scheurde,
net toen de batterij leeg was.

In 10 jaar, 1x batterij vervangen

Edit: owja, het is een Dreskiwatch, dus na de
vakantie te koop, voor mijn zoon :slight_smile:

Ik denk het niet want hij is veel te leuk voor dat geld. :wink:

Ik vind het ook een opvallend leuk horloge, Dreski! Afgelopen weekend ook maar eentje besteld want voor dat geld kon ik hem echt niet laten liggen. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe hij eruit ziet in het donker X(

Veel draagplezier!!

Gr Ron