Hey!
Weet er iemand een model dat lijkt op de Patek Philippe Ellipse? Ik zoek naar een horloge dat lijkt op de onderstaande foto’s, maar dan natuurlijk voor een wat lager budget. Mag vintage zijn.
Hey!
Weet er iemand een model dat lijkt op de Patek Philippe Ellipse? Ik zoek naar een horloge dat lijkt op de onderstaande foto’s, maar dan natuurlijk voor een wat lager budget. Mag vintage zijn.
Ik zie 2 totaal verschillende horloges, wat zijn de kenmerken waar je naar op zoek bent?
Dresswatch, <37mm, metalen band die geïntegreerd is in de kast, geen lugs, elegante klassieke uitstraling!
Er staat een Genève in het blauw!
Aha maar die heeft geen geïntegreerde band
Kwarts en kapot. Goede tip!
Deze?
Deze misschien iets?
Dit komt idd erg in de buurt van wat ik zoek, heb alleen m’n twijfels bij de wijzerplaat
Edit: stiekem wel erg vet, kan of heel goed of heel fout uitpakken
Ik dacht dat je deze bedoelde…
Excuus
Weet je wel zeker dat je een datum wilt? Ik vind die storend op een echte dresswatch.
Liever niet, maar hoeft geen dealbreaker te zijn mits het goed verwerkt is in de dial.
Mag wel een beetje fout zijn toch? Zit wel een deukje op 5 uur
Jawel:
Rechthoekig
Klein
Vintage
Datum
Klassiek
Neen:
Geen lugs.
Zoals ik 'm op chrono24 tegenkwam.
Ik weet niet of daar een knappe gouden milanaise bij kan, maar dan kom je een heel eind.
Of is die lugless echt een knock-out criterium?
Ik heb niet naar Patek Ellipse gezocht, want dat model heeft Donald Trump voor mij voor altijd verpest.
Toevallig, exact hetzelfde model in staal paar maanden geleden nog gehad! Heel gaaf maar idd, een speciale kastvorm zonder lugs doet wat met me ineens
Oke, is dit een goed idee;
Ik koop een Seiko SFP608P1 en zet daarop een 20mm gouden mesh bandje, zou dat vet zijn?
Nee.