Goeieavond, even voorstellen

Goeieavond,

'k ben Charles en zwerf alweer enige tijd over het forum. (Eerlijk gezegd duurde het wel even voordat ik mijn weg vond.)

Ben zeker geen kenner, maar een simpele liefhebber van oudere horloges met een eigen smoel of een mooi verhaal. Mijn horloges zijn meestal niet flitsend en vaak goedkoop. Althans, vergeleken met de prijzen van veel horloges die ik hier tegenkom. Op internet probeer ik alle info te vinden over mijn klokjes en hun fabrikant.

Mijn ‘topstuk’? Een Exactus van een Engelse arbeider. Inclusief de oude brede leren, versleten band.

Heb inmiddels twee mooie horloges bij forumleden aangeschaft. Geen vintage, dus misschien koop ik toch ooit nog wel eens een Rolex of zo… :thinking:

Verder geniet ik op het forum van alle verhalen, de zoektochten en ben best jaloers op de forumleden die veel kennis en kunde hebben.

Groet, Charles

32 likes

Welkom Charles, Je laat al een mooi horloge zien, mooi die oudjes, ben er ook verzamelaar van.

Welkom bij de club Charles.

Welkom Charles!:+1:

Welkom Charles👍

Hartelijk welkom!

Welkom Charles! :grin:

Welkom Charles, veel vintage liefhebbers hier hoor!

Welkom! Mooi horloge hoor!

Welkom hier, Charles!

Schitterend vintage horloge, zeg! :+1:

Welkom!

Welkom!

Welkom Charles.

images

Welkom Charles. Vintage horloges zijn wat mij betreft qua hobby toch wel erg leuk. Er is zo veel moois en bijzonders te ontdekken en vaak voor heel weinig.

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom!!

welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom🙂

Welkom hier.