Goeiedag en adee n.a.v. Inbraak

Na een tijdje van afwezigheid op meerdere fora, een berichtje, na een stormachtige tijd in mijn prive leventje, is alles weer rustig, en heb ik de afgelopen maand mijn horloge hobby weer opgepakt, met enkele aankopen, tot afgelopen maandag, op klaarlichte dag, heeft men de voordeur eruit geramd,zie L1 en politie bericht, en mijn complete verzameling 50 stuks, ook pennen,messen enz. met alles erop en eraan, gestolen, nu is er niets meer over, en natuurlijk niet goed verzekerd, ik vind het goed geweest…
micjam

Misschien een idee om foto’s te posten van het geen wat weg is, natuurlijk zwaar klote dit, maar ja niet goed verzekerd, is hard misschien, maar dat moet gewoon goed geregeld zijn.

Zeer vervelend bericht, veel sterkte gewenst.

Mijn Hemel… en dat is niet eens de eerste keer als ik mij goed herinner… Sterkte met deze baggerervaring en hoop je toch nog eens ergens te mogen ontmoeten voor een pint of twee.

Ik moet er niet aan denken dat er vreemden in mijn huis zijn geweest, vreselijk balen zeg.
Misschien heb je nog wat foto’s e.o. details van de gestolen voorwerpen…
Sterkte, met de afhandeling, want ik neem aan dat je toch wel wat vergoed krijgt, ondanks dat je onderverzekerd bent.

Grt. René

Dit is ZWAAR K.T in hoofdletters !!

Micjam, ik hoop dat je over een tijdje toch weer een beetje van je hobbies kan genieten.
Ik hoop je nog eens te ontmoeten…privé of op de (mini) meetings, was altijd leuk met jou erbij.

Jezus, waardeloos zeg… :frowning:

Gooi alles online, foto’s + serienummers. Wie weet wat het oplevert! Maak het ze niet te makkelijk…

Sterkte!

Poeh, wat ongelofelijk vervelend! Veel sterkte.

floris Schreef:

Misschien een idee om foto’s te posten van het
geen wat weg is, natuurlijk zwaar klote dit, maar
ja niet goed verzekerd, is hard misschien, maar
dat moet gewoon goed geregeld zijn.

Sorry hoor, maar even voor wat betreft het 2de gedeelte van je reactie: ik denk dat hij dat zelf ook wel weet en dan sta je niet te wachten op iemand die zegt: “ja, het is misschien hard, maar dan had je dat maar goed moeten regelen.” Tjonge jonge, ook al heb je gelijk het getuigt niet echt van veel inlevingsvermogen.

Wat mega ruk! Veel sterkte en succes met de afhandeling. Na regen komt zonneschijn!

aj aj aj, dat is heel naar…
Ik wens je veel sterkte bij het financieel en materialistisch oplossen van de zaak en het emotioneel verwerken ervan.

Groet, Matthijs

floris Schreef:

Misschien een idee om foto’s te posten van het
geen wat weg is, natuurlijk zwaar klote dit, maar
ja niet goed verzekerd, is hard misschien, maar
dat moet gewoon goed geregeld zijn.

Klinkt makkelijk…probeer het in de praktijk maar eens goed te regelen. Als je horloges en sieraden tot een 10K hebt is het nog wel te doen. Daarboven wordt het een stuk moeilijker.

Verzekeringen…ze geven je een paraplu als de zon schijnt maar als het begint te regenen willen ze hem terug.

Heel k u t zeg, sterkte !

1 like

Dit is nooit fijn. Ik wens je sterkte! Enne… geef je horlogeliefhebberij niet te snel op! :~

En ook onder dat bedrag kunnen ze heel moeilijk doen, verleden maand nog gezien n.a.v. Een inbraak bij mijn broer, het was dat er rekeningen en foto’s waren van de spullen inclusief foto’s van de serienummers plus de verpakkingen. Wat een stelletje aasgieren.

Erg beroerd dit.

Sterkte!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Wat een ontzettend vervelend bericht. Sterkte met de afhandeling en geef zo’n mooie hobby niet te snel op!

Heel veel sterkte. En inderdaad, als je serienummers e.d. Hebt, zet het hier, dan kunnen we wellicht helpen…

Man wat een naar bericht,ik wens je veel sterkte.

Da’s flink balen! Heel veel sterkte met de emotionele verwerking!