Goh jullie expertise nodig

Kunnen jullie me vertellen of ik een waardevol horloge in handen heb?
Zijn er verschillende
Groetjes

2 likes

Nee

7 likes

Wat is waardevol?

Als je bedoeld hoeveel zijn ze geldelijk waard… tientjeswerk alle horloges bij elkaar that is.

Waren ze van dierbaren en zit er een mooi verhaal achter dan zijn ze wel waardevol.

Maar ik vermoed dat je na de fake TAG Heuer weer een rondje kringloop hebt gedaan en nu met dollartekens in de ogen deze post plaatst.

Succes!

7 likes

Effectief zijn zakhorloges (bijna) niets waard.

2 likes

Hoi Nol,

Heb je wel iets met horloges of probeer je alleen geld te verdienen? Dit is al het derde ‘wat is het waard’ topic en ik heb nog geen enkele inhoudelijke vraag gezien over wat je post.

Ook dit is niet veel waard.

7 likes

Inderdaad Nol. Een lotje zakhorloges waarvan je waarschijnlijk niet weet of ze überhaupt goed lopen. Reken op een paar tientjes op MP met heel veel geduld, moeilijke vragen, afdingen en gezeik om verzendkosten… Maar goed zoals Skv al aangeeft is het hier geen plek om je opgeduikelde koopwaar te laten taxeren. Succes met je verkoop.

3 likes

Weinig moeite in het forum steken / topic roept op een antwoord zonder enige moeite

Nee

2 likes

Het zakhorloge waar 0,800 in staat heeft een zilveren kast, die heeft nog wat smeltwaarde.

2 likes

Minder dan 30 cent per gram… hoeveel gram zit er in een zakhorloge?

Zou m op marktplaats zetten en kijken wat je er nog voor krijgt.

1 like

Geld is geld, maar inderdaad niet iets om op binnen te lopen…

1 like

Klopt… maar zakhorloges zou ik op marktplaats zetten voor een paar tientjes… zeker als ze lopen.

Is leuker met een feestje ofzo.

Ben benieuwd wat onze luxe horloges gaan doen… :upside_down_face: over een jaar of 30.

1 like

Als ik het zo snel kan beoordelen, zijn sommigen toch wel rond de 2000 waard. In Sri Lankeese rupies dan. :joy:

2 likes

Zilver is feitelijk bijna niks waard en zeker niet om te smelten en al helemaal niet om de hoeveelheid van zo’n kast.

Edit: zag nu de posts hieronder! :wink: