Gokje gewaagd, nieuwe fieldwatch van Radcliffe besteld

Hallo allen,

Wil even wat met jullie delen.

Vanmorgen een gokje genomen door een field watch van Radcliffe te bestellen. Ik heb een tweetal prachtige Omega’s in m’n kistje die met veel liefde en plezier gedragen worden. Alleen tsjah, soms is het op mijn werk niet handig om met een Speedy of Aqua Terra te shinen.
Vandaar ben ik al tijden op zoek naar een kleine, enigszins platte en ‘stoer’ horloge. Dacht ik de juiste gevonden te hebben;

Spiegelt ie als een malle… ergerde me er als een dolle aan (en het was nog wel een verjaardagskado). Met het schaamrood op de kaken, verkocht.

Jaaaah, een bijzondere Timex kwam op m’n pad. Nou dat moest het low profile horloge maar worden;

Blijkt het gewoon een peeling apparaat te zijn… kleinzerig als ik ben kon ik ook hier niet aan wennen…

Dan maar een kleinere duiker… via ons prachtige forum een Yema gekocht;

Prachtig horloge, mooi afgewerkt, mooi merk, maarrr een quartz… Heb ik daar weer moeite mee… ik wil toch geen quartz…

Ondertussen zijn ook een G-shock en Citizen vertrokken…

Tot zover de miserie in horlogeland… Dat gaat veranderen na het zien van een nieuwe release van Radcliffe watches (hopelijk).

https://www.radcliffewatches.com/product-page/field-elite

Klein horloge, prima specs voor die prijs, klein merk, sympathieke lui (vriendelijk app contact gehad over de vraag of er al echte foto’s zijn van de wijzerplaat). Als ik de afwerking zie van andere modellen zit het wel goed (hoop ik).

Wordt over twee maanden geleverd, de productie is in gang gezet (geheel vertrouwende op de blauwe ogen van de whatsapp berichten).

Ik ben enthousiast en zal jullie verblijden met een nieuw bericht als deze om de pols zit.

Tot zover… ga ik nu weer aan het werk.

23 likes

Ziet er wel gaaf uit zo met die wijzerplaat en opgelegde uurmarkers met lume. :ok_hand:

1 like

Ziet er goed uit. Hoop dat deze het dan voor je blijkt te zijn, na een lange horlogereis.:sweat_smile:

1 like

Nu vind ik de bewering dat dit horloge in samenwerking met de special forces een beker mank gaan. Als ik in het veld zou liggen zou ik nimmer een shiny klokkie om de pols willen, mat en beadblasted lijkt me beter…

Over 2,5 maanden dus ook weer hier in het blauw? :wink:

1 like

Hehe… zou zomaar eens kunnen.

1 like