Goldeneunruh 2006

Ik kreeg een mailtje over de goldeneunruh 2006. Waar weer de Marcello C Nettuno 3 in de laatste ronde zit. Toch knap dat zo’n schaamteloze copie volgens sommige mensen hier elke keer in de laatste ronde zit. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze hem winnen!!! Voor verdere info http://finanzen.focus.msn.de/D/DA/DAG/DAG49/DAG49C/dag49c.htm

Mvg Dennis.

Ik kreeg die mail ook.
Wat mij vooral verbaasd is dat ze dit mogen doen, zo beïnvloed je toch een beetje de uitkomst door mensen die je merk blijkbaar leuk vinden (anders sta je niet op hun mailinglijst) te mailen dat ze moeten gaan stemmen. Ze vragen je niet expliciet om op Marcello C te stemmen maar toch…

Ja maar het blad stuurt zelf ook een soortgelijke mail. En ik moet ook eerlijk zijn dat ik niet blind stem omdat Bijv Marcello C mij een mailtje stuurt.

Mvg Dennis.

Ja, maar het blad is (als het goed is) onpartijdig. En natuurlijk stem je niet op Marcello C omdat ze je er op wijzen maar er zijn vast een paar mensen (verstokte Marcello C verzamelaars bijvoorbeeld) die hierdoor toch op Marcello gaan stemmen.
Mij maakt het niet uit, als ik net als vorig jaar maar weer een prijs win en dit keer niet een quatz dameshorloge dat zelfs op Marktplaats niemand wil hebben :smiley:

Nou ben ik al helemaal geen voostander van mensen die puur 1 merk verzamelen omdat ik vind dat er veel meer is dan 1 merk.

Mvg Dennis.