Goldrush 🤑

Zo’n goud/stalen tank solo blijft toch ook wel jeuken.

Alleen weer jammer dat hij niet volledig goud is. Aan de andere kant zie je het toch niet als je draagt.

3 likes
1 like

Ik snap het als het niet helemaal je ding is, maar vond toch dat je hem moest zien :blush:

Heb er zelf ook al een aantal keer naar gekeken (via de computer) maar helaas heb ik een of ander Cartier virus te pakken ben ik bang

(Tanks zijn ook heel gaaf zoals je al zei! :wink:)

1 like

@GarfieldLovesWatches Ik vind het model van die Omega wel heel gaaf met zijn aparte kastvorm. Alleen zou ik eerder voor meer dan €3.000 minder er eentje op leer kopen. Een gouden tank blijft inderdaad ook echt prachtig.

1 like

Als je ooit zonder verlies wilt verkopen moet de kleinste diameter 34 mm opgetrokken worden naar 37 mm

1 like

Goud? Wil je veel goud? Deze doen:

2 likes

Dit is ook een Klondike Special. 38mm, dik en massief gouden wijzerplaat. Te vinden …<€2000

5 likes

Zo’n gouden Santos is wel echt een eindbazen ding. Ik had volgens mij ook al wat fotootjes van die van jou gezien op het Cartier Only topic. Wat is jouw polsomtrek ongeveer? Het is wel echt heel dik horloge, alleen ik vind hem (in vergelijking met bijvoorbeeld een vintage Omega of Longines o.i.d.) wel relatief klein lijken.

Ja snap ik, dat is inderdaad een “modernere maat”. Totaal geen verlies zou mooi zijn, maar is geen pre. Ik bedoelde het meer in de zin van wanneer ik hem een keer door wil flipperen, ik hem niet voor een spotprijzje hoef te verkopen om er binnen 2 maanden vanaf te zijn.

Gaaf ding zeg! Wat is daar het ref van?

1 like

Ter vergelijking 29mm santos vs 35mm en 36mm horloges

2 likes

Zo hé, jij hebt aardig wat grammetjes aan goud je collectie :scream: :joy: .

Geen idee. Gouden Santos Automatique.

1 like

Heb ze niet meer allemaal.

1 like

Dat is een flinke brok goud, hij heeft alleen wel een beetje een hoog kermis gehalte in mijn optiek :upside_down_face: .

Hmmm, Ebel en kermis is niet heel erg logisch volgens mij.
De oudere modellen zijn volgens mij een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

1 like

Mijn persoonlijke favoriet voor een goud horloge, wat nog enigszins binnen mijn budget valt.
Al loont het vast de moeite om opzoek te gaan bij een grijze dealer bij dit soort horloges.

@Jorden86 Mocht dit hem worden, zou ik sowieso geen retail betalen. Via een AD is hier al prima een korting op te krijgen, ze liggen ook regelmatig op Schiphol achter de douane en via een grijze dealer kan je hem ook voor een mooie prijs krijgen.

Ik zou eigenlijk voor deze gaan.

1 like

@Mr_Broke Ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik weet alleen niet of dat bij mij past en of ik dat kan dragen met mijn leeftijd :sweat_smile: .