Golf-horloge

Zit nét een advertentie te lezen in het GolfJournaal en dacht weer terug aan de discussie hier over golfen met een horloge om.
Deze klok hieronder is een automaat met een speciale optelfunctie voor golfslagen (compleet zinloos, maar het gaat nu even over de combi automaat-golf).
Het merk (Jaermann & Stübi) ken ik overigens helemaal niet maarrrrr dat zegt ook niet veel.
Feit is dat er dus een fabrikant is die gelooft in het golfen met een automaat om je pols :slight_smile:

Hallo Jur,

Dit is niet nieuw, ik ben veel meer merken tegengekomen die dergelijke golfhorloges hebben. Ik weet even zo gauw geen namen, maar jet zijn er minstens 5, alleen revue Thommen schiet me te binnen.

Overigens vind ik dit ook onzin.

Misschien is het de bedoeling dat de caddie het horloge omdoet:)

Da’s een optie die mij nog niet te binnen was geschoten.
En aangezien een caddie zo’n 10% van het prijzengeld van zijn pro toucheert zal de prijs ook wel geen probleem zijn :slight_smile:

Op deze site vind je het bijpassende verhaal.
Mijnheer Jaermann speelt dus golf

http://www.uhrsachen.ch/tickdifferent/?p=29

(Ik ken die winkel, maar ben er niet weg van)

Maar kan iemand dat eens uitleggen waarom je geen golf met een automaat mag spelen ? Volgens mij is dat toch een kwakkel hoor.

Zouden die mannen van het Breitling Jet-team geen automaten dragen ?

Die horloges zijn toch aan grotere G-krachten onderhevig, dan de “zwier” van een golf-speler ???