Golfjes terug op de Seamaster

Meh ziet er niet uit vind ik.

Zoals dit? :wink:

1 like

Ja helemaal leuk en genoeg voor een limited edition. Dus hadden ze de kleurtjes aan de voorkant er wel af mogen laten

Met alleen de golfje zou ie n stuk ‘draagbaarder’ zijn voor velen.

1 like

Ietwat grover maar ik ben er zo blij mee :smiley::thumbsup:

Ik zou hem nooit kopen overigens.

Grt.

Zit je er mee op een bekend terras in Hilversum

Maar
 nee hoor, niemand geeft een krimp :sweat_smile:

Grt.

Afschuwelijk deze Omega. :scream:

Och afschuwelijk is wat té.
Toch een mooi horloge, jammer dat de bezel is afgevlakt en buitenkant niet rond is gelaten,
maar hé waar maak ik mij druk om.
En dan die wijzers, wat een beauties.

Wat een misser. Sowieso begrijp ik dit soort ‘special’ editions niet. De felle kleuren, tsunami waves etc. Of eigenlijk doet het me nog meer denken aan dit:

Omega is een beetje de weg kwijt maar dat is een andere discussie.

1 like

Andere bezelinsert erin choppen en klaar!

Ik vind het wel geinig het getuigd in ieder geval veel lef om met zoiets op de markt te komen
Daar kunnen veel Zwitserse merken wat mij betreft niet aan tippen

kermishorloge, meer kan ik er niet over zeggen. Ben je volgens mij zo beu.

Zal de leeftijd zijn

2 likes

Deze golfje zijn me ook wat te hoog/overdreven.

Het horloge krijgt hierdoor een erg goedkope uitstraling.

1 like

Niet mijn smaak met die kleurige bezel. Kan me niet voorstellen dat dit een verkoop topper wordt bij Omega liefhebbers. Enige voordeel is dat deze door tegenvallende verkoop over vele jaren als uniek niet te vinden exemplaar verkocht kan worden.

De oude golfjes zijn veel moodier ik zeg nay!

Ik vind dit Olympische Spelen model van Omega spuuglelijk.

Zelf bezit ik sinds kort de Seamaster 2254.50. Ben ik verliefd op geraakt en dat gaat nooit meer over :hearts:

Misschien voor de rijke drugsbaronnen in Rio voor de 2016 spelen.

Want er zijn imho mooiere olympische horloges Door omega gemaakt. 1 vd leukste vind ik de chrono waarbij de subdials t olympisch logo vormen. Erg subtiel.
Voor mij zou de mooiste combi zijn als ze dat rooie voor wit vervangen, de geprinte logo en merk vervangen voor moderne opgelegde, en dan zouden ze de ringen vd subdials subtiel v n dun gekleurd ringetje mogen voorzien. Zodat t niet opvalt, maar pas ziet als je er dichter op kijkt.

2 likes

En die schreeuwige kleurtjes op de bezel dragen daar imho aan bij