Golfjes terug op de Seamaster

Ik vind de golfjes wel een leuke verwijzing naar het duiken, mits subtiel toegepast (zoals op sommige voorgaande Seamasters). Op deze uitvoering is het allesbehalve subtiel en vind ik ze te hoog. Nog los van de afzichtelijke kleuren op de bezel.

De golfjes zien er wel gaaf uit maar de gekleurde cijfers vind ik maar niks. Ik zie liever een zwarte bezel.

Oh ja, kleurtjes vd subtiele ringetjes mogen dan uiteraard in de olympische kleuren zijn. Te denken valt aan de (dunne) buitenste cirkel v elke sundial, zodat t niet zo opvallend Is.

Niemand ooit in Rio / Copacabana geweest hier :smile:

Dit is de weg langs de Copacabana:

5 likes

Helaas niet nee. Maar dit geeft t al n hele andere twist, waardoor ik de wijzerplaat nu beter kan waarderen. Ik vind weliswaar de oude golfjes mooier, maar dit heeft wel een leuke verwijzing.

Zal vast goed bij haar passen

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12930928_1183702234973641_1770590902_n.jpg?ig_cache_key=MTIzNDkxNjUyOTgwOTA4MjU0OQ%3D%3D.2

Overigens maken ze aan de Copacabana leukere zandsculpturen dan op scheveningen…

1 like

Geef mij deze maar

4 likes

De golfjes zijn imho ook irl wat druk.

Wel grappig dat de lume op de bezels nu niet meer in de Pearl zitten, maar erin geverfd zijn. Dus alles wat wit is, is lume.

1 like

Die golfjes zijn erg mooi aan het strand om overheen te lopen, maar niet voor op de wijzerplaat. Ik vind het ook wat érg gezocht.