Goodies bij aanschaf

Ben benieuwd naar wat voor goodies jullie krijgen bij aanschaf van een horloge. En nemen jullie dit mee in de onderhandeling?

1 like

Bij mijn moonwatch kreeg ik een doos die nu dienst doet als tweede garage.

66 likes

Een extra krokodil lederen strap met vlindersluiting bij een Tagheuer Carrera limited edition, en een boutique gift (care kit voor lederen bandjes) bij een Panerai LE.

1 like

Een keer naast korting ook een gratis leren band. Voor de rest niks.

En eerlijk gezegd heb ik ook liever minimaal een x percentage korting…

1 like

Niet veel. Ik vraag er ook niet om.
Meeste reclamerommel heb ik gekocht via eBay etc. Want ik vind dat spul wel leuk, voor de heb. :wink:

Nee.

Pennen. Eetstokjes. Noteboekjes. Catalogi. Watchpouch. Extra bandjes.

Nee. Als ik een prijs heb bedongen dan ga ik er niet van uit dat er ook nog goodies bij zitten. Als ze er bij zitten dan is dat leuk, of omdat ik een goede/nieuwe klant ben.

1 like

Eetstokjes? Ben benieuwd :laughing:

Ja Magi van Solo Japan doet dat. Grand Seiko eetstokjes

1 like

Bij Sinn in Frankfurt krijg je catalogus, pen, polywatch en een flesje bubbels :slightly_smiling_face:

5 likes

eaa5fec806b3e9f2cc077af53289d12d2ac61d5f_1_690x237

19 likes

Die vind ik dan weer te mooi om je bami mee naar binnen te scheppen, wel een leuke extra.

OT: Ik ben al blij als de papieren erbij zitten, maar ik vind de uitgebreide set van de SLA017 gaver dan de gewone.

Of bedoel je AD meuk met goodies?

11 likes

Wat een grote pot polywatch. :scream:

11 likes

Bij m’n 2e Oris (in juli 2020) kreeg ik een Oris pet, een mooi Oris boek en twee Oris horloge standaardjes cadeau Helaas is m’n Oris Complication vandaag onderweg gegaan naar Oris, omdat het horloge in de achterliggende dagen een paar maal stil is gaan staan. Er zit nog bijna twee en een half jaar garantie op, dus het zal dik in orde komen.

9 likes

Bij mijn Longines kreeg ik een weekendtas. Op zich een mooie tas die ik soms ook nog wel gebruik.

Onderhandelen over goodies of er zelf naar vragen doe ik niet.

Moet zeggen dat ik hier zelf ook gevoelig voor ben :laughing:

Ooit een keer van @Zulu een paar fijne witte handschoentjes erbij gekregen, kom er maar eens om bij een AD…

1 like

Hier ben ik zelf niet zo een liefhebber van, wat moet ik ermee!

Mooi bandje erbij verwacht ik ergens dus dat tel ik hier niet mee.

Bij Gassan kon korting op de Explorer niet.
Kon wel mooi sieraad van plus minus €400 uitkiezen voor mijn vrouw ipv directe korting op t horloge.

Van een Breitling huis uit Duitsland heb ik een mooie muts passend bij de Skyracer toegestuurd gekregen.
Heb daar niks gekocht, wel goed WhatsApp contact met de bedrijfsleidster . Na wat hartjes en xjes over en weer kreeg ik haar muts :flushed:…

Op deze muts is subtiel het Breitling logo verwerkt, amper zichtbaar en daardoor dus ook echt draagbaar in de winter.

7 likes

Ik kreeg een mooie Rolex weekend tas

2 likes

Jaap aka @SuperC betaalt meestal de parkeerkosten :joy:, omdat ik daar als Achterhoeker nog steeds niet aan kan wennen, dat je in je “eigen” straat moet betalen om je auto te parkeren. Ik vergeet het steeds weer… .:slightly_frowning_face:
En koffie natuurlijk…

3 likes

Dit klinkt zo fout :laughing:

3 likes