Google toch!

Ben ik eens aan 't rondneuzen naar een goed afleesbaar en toch elegant en niet te duur dameshorloge voor familielid, en type ik “dames sit:ruttenwatches.nl” in Google (sic, tikfoutje).

Suggereert 'ie me dat ik misschien “dames sit:rottenbitches.nl” bedoelde.

Tsk, tsk, tsk :slight_smile:

ruttenwatches?? ai ai ai

Uh, dat is natuurlijk niet Rutten’s schuld dat ruttenwatches orthografisch/alfabetisch wel op rottenbitches lijkt. Hoewel… als 'ie nou gewoon rutgenhorloges.nl had gekozen … :slight_smile:

A propos (en nog meer off-topic): jullie kennen de grap achter de naam HAL (HAL 9000) in Space Odessy? Hint: denk compatibel/kloon.

Was het niet zo dat je elke letter van HAL moest vervangen door de volgende letter in het alfabet en dat je dan de naam van de sponser kreeg…?

mvg
Norbert

Vertel eens…over SO…ik ken het niet maar ben wel benieuwd. HAL word overigens IBM

Ja, HAL wordt IBM. Ik weet eerlijk gezegd niet of het waar is dat ze sponsor waren. Ik weet wel dat er een persiflage bestaat van de scene waarin ‘Dave’ de HAL deactiveert. In die persiflage is dat zogenaamd omdat “men tegenwoordig IBM compatibel moet zijn”. Waarop HAL constateert dat z’n naam alfabetisch naast IBM valt, en dat dat zo compatibel is als 'ie ooit zal worden.
Wij hadden overigens op m’n vorige lab computers van het merk JCN … waar zelfs het logo duidelijk geïnspireerd was door dat van de Grote Blaauwe (maar ik geloof niet dat iemand anders ooit op de associate is gekomen) :slight_smile: